اختصاصی نصر؛

فوت پارکورکار قهرمان تبریزی

1402/08/20 - 18:54 - کد خبر: 102703 نسخه چاپی

نصر: علی یگانه نوجوان پارکور کار تبریزی پس از چند ماه بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش نصر، در چند روز گذشته انتشار کلیپی از فوت پسر دستفروش تبریزی باعث تاثیر گذاری در احساسات عمومی شد. علی یگانه نوجوان پارکورکار تبریزی که توانسته بود عناوین مختلف را در مسابقات استانی و کشوری بدست آورد، مدتی بود که به دلیل مشکلات مالی خانواده، در تامین نیازهای مالی خانواده نقش اصلی را داشت.
مربی این نوجوان ورزشکار در گفتگو با خبرنگار نصر در خصوص این ورزشکار گفت: علی یگانه مدت ها بود که با ما به تمرینات پارکور می پرداخت و باتوجه به استعدادخوبی که در این رشته داشت توانست به عناوین مختلف استانی و کشوری دست یابد و به تیم ملی دعوت شود.
وی با بیان اینکه این ورزشکار تنها ۱۴ سال داشت، افزود: چندماه پیش این ورزشکار تصادف کرده بود و تا روز چهارشنبه در حالت کما به سر می برد که متاسفانه روز چهارشنبه هفته پیش فوت کرد.
این مربی با بیان اینکه علی یگانه نان آور خانه بوده است، خاطرنشان کرد؛ باتوجه به بیماری پدر علی گاهی اوقات دست فروشی می کرد و کمک حال خانواده اش در تامین مخارج زندگی بوده و به همین خاطر ترک تحصیل هم کرده بود. متاسفانه از چند روز پیش کلیپ هایی در فضای مجازی منتشر می شود که چهره اش را شطرنجی کرده اند که اطرافیان این ورزشکار از این موضوع بسیار ناراحت هستند چراکه علی کار خلاف قانون انجام نداده وبرای تامین مخارج خانواده اش کار می کرد.
وی در پایان گفت: علی یگانه علاقه زیادی به این رشته داشت و استعداد خوبی از خود نشان داد و در همین رشته هم به موفقیت هایی دست یافت.
انتهای پیام/
فوت پارکورکار قهرمان تبریزی نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   محمد   6 ماه پیش  

واقعا باید تاسف خورد که نوجوان غیرتش از مسولین بیشتره که اینجوری رفتار میکنه

پاسخ   کاظم   6 ماه پیش  

مربی .تو که از مشکلاتش خبر داشتی چرا هیچ کاری نکردی
پژوهشیار