دادستان مرکز آذربایجان شرقی؛

زمین خواری 150 میلیارد ریالی در باسمنج رفع تصرف شد

1402/08/20 - 15:20 - کد خبر: 102689 نسخه چاپی

نصر: دادستان مرکز آذربایجان شرقی از رفع تصرف سه هزار و ۶۴۱ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، بابک محبوب‌علیلو امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای صیانت از بیت‌المال از سه هزار و ۶۴۱ متر مربع از اراضی ملی در بخش باسمنج از توابع شهرستان تبریز که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال بود رفع تصرف شده و به بیت‌المال اعاده شد.
وی در تشریح جزئیات این موضوع بیان کرد: متعاقب بازدید میدانی از این محل و مشاهده تصرفات به وجود آمده ضمن تشکیل جلسه و تذکر به دستگاه‌های ذیربط، مقرر شد متخلفان توسط عوامل یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و با آنان براساس مقررات برخورد شود.
دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اینکه اراضی ملی و منابع طبیعی جز انفال بوده و نقش بسیار مهمی از حیث اقتصادی و نیز زیست محیطی برای جامعه‌ انسانی دارد اظهار داشت: دادستانی در راستای صیانت از حقوق عامه مردم با قاطعیت تمام با پدیده زمین‌خواری در سطح استان برخورد کرده و در این رابطه کلیه دستگاه‌های متولی نیز باید بر وظایف و تکالیف قانونی و سازمانی خود عمل کنند.
محبوب‌علیلو با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان در این حوزه گفت: در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی بدون اغماض با افراد فرصت‌طلب و سودجو برخورد شده و زمین‌خواران بهای سنگین پرداخت خواهند کرد.  
انتهای پیام/
زمین خواری 150 میلیارد ریالی در باسمنج رفع تصرف شد خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   aihf   6 ماه پیش  

چشم نخوری سه هزار متر تیتر خبر نیست که هر باغ اون متراژه با یکی در گیر بوده قلع و قمع کردن
پژوهشیار