مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی؛

رویکرد دیوان محاسبات مچ گیری نیست

1402/08/20 - 14:32 - کد خبر: 102681 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان گفت: دیوان محاسبات نه به عنوان مچ گیری که برای ممانعت از بروز هر گونه تخلف مالی در دستگاه های اجرایی همراه و همیار تمام سازمان‌ها و ادارات دولتی است.

به گزارش نصر، محمدرضا کردلو ، افزود: بر همین اساس هدف محوری و مهم این مجموعه جلوگیری از حیف و میل بیت المال توسط دستگاه های اجرایی است.
وی وظایف دیوان محاسبات را وسیع و حساس خواند و اظهار کرد: بررسی جریان های مالی و اموال عمومی ادارات و سازمان ها یکی از این وظایف است تا از حیف و میل بیت المال در دستگاه های اجرایی جلوگیری شود.
کردلو در پایان تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در راستای توسعه همکاری با دیوان محاسبات با نشست متعدد با کارشناسان دیوان محاسبات تعامل بیشتر و همکاری بهتری را آغاز کرده است و امیدواریم این روند تداوم یابد و تقویت شود.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به تنوع و تعدد خدمات این اداره کل، اعتبارات آن را ناکافی دانست.
یحیی شیری پور  گفت: اعتبارات و نیروی انسانی باید متناسب با وظایف و خدمات دستگاه های اجرائی باشد و کمبود و ناکافی بودن هر کدام از اینها می تواند خدمت رسانی را دچار مشکل کند.
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر دیوان محاسبات و سایر دستگاه های موثر در تصمیم گیری های کلان استانی، اعتبارات به حق و کافی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم از سوی دامپزشکی جذب شود.
انتهای پیام/
رویکرد دیوان محاسبات مچ گیری نیست نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار