معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی شبانه در کنارگذر جنوبی تبریز

1402/08/20 - 14:12 - کد خبر: 102679 نسخه چاپی

نصر: معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از امشب به مدت چهار شب محدودیت ترافیکی شبانه در کنارگذر جنوبی تبریز ( بزرگراه شهید کسایی) اعمال می‌شود.

به گزارش نصر، «غلامرضا رسول زاده»، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام در راستای ایمن سازی محور ارتباطی بزرگراه شهیدکسایی تبریز و تقویت نمادهای افقی محور، عملیات خط کشی شبانه به طول ۱۷ کیلومتر در مسیر ارتباطی یاد شده انجام می شود.
وی اظهار کرد: به همین منظور از شامگاه ۲۰ آبان از ساعت ۲۴ شب تا ۶ صبح توسط تیم های عملیاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در این مسیر محدودیت تردد اعمال خواهد شد.
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از رانندگان وسایط نقلیه سبک و سنگین خواست در این بازه زمانی و در ساعت های اجرای این عملیات، از مسیرهای جایگزین برای تردد در این مسیر استفاده کنند.
رسول زاده، با بیان اینکه کنارگذر جنوبی تبریز در این مدت مسدود نخواهد بود، ادامه داد: با توجه به حجم ترافیک شبانه در این مسیر و اعمال محدودیت ترافیکی، رانندگان برای تردد با حوصله رانندگی کرده و عجله نکنند.
کنارگذر جنوبی تبریز (اتوبان شهید کسایی) با اینکه کمتر از یک درصد راه‌های آذربایجان شرقی را شامل می‌شود، با دربرگیری حدود سه درصد از مجموع تصادفات رانندگی به جاده مرگ معروف شده و ساماندهی و ایمن‌سازی آن از مطالبات اصلی شهروندان است.
این اتوبان در واقع بخشی از آزادراه تهران–تبریز را تشکیل می‌دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می‌شود.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
اعمال محدودیت ترافیکی شبانه در کنارگذر جنوبی تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار