مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز آذربایجان شرقی مطرح کرد:

پرسی ایران گاز؛ بزرگترین شرکت توزیع کننده گاز مایع کشور

1402/08/20 - 12:57 - کد خبر: 102673 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز آذربایجان شرقی گفت: این شرکت بزرگترین توزیع کننده گاز مایع کشور و شعبه استانی آن بیش از ۵۰ درصد سهمیه گاز مایع در استان را دارد که شایسته دریافت استاندارد ملی شده است.

به گزارش نصر، دکتر میثم هراتی مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز منطقه آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از واحد‌های تولیدی و خدماتي نمونه استاندارد استانی و ملی آذربایجان شرقی گفت: 
این شرکت زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو)  و از هلدینگ های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است.
وی اضافه کرد: شرکت پرسی ایران گاز بزرگترین توزیع کننده گاز مایع در کشور است و شعبه آذربایجان شرقی این شرکت با حدود ۶ دهه فعالیت، در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از گاز مایع استان را توزیع می کند، همچنین با توجه به اینکه این شرکت در سطح کشور دارای جایگاه های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل می باشد، هشت جایگاه پمپ بنزین فعال در آذربایجان شرقی نیز تحت پوشش برند این شرکت با نام تجاری [پرسیران] مشغول ارائه خدمات به هم استانی ها می باشند.
 

وی با اشاره به تولید مقالات ملی و بین المللی توسط محققان این واحد خدماتی، گفت: با انتشار مقالات و رعایت مقررات و استانداردهای کاری در واحد، همچنین مشارکت کارشناسان این شرکت در تدوین استاندارد ۸۴۱،  موفق به دریافت نشان استاندارد شدیم.
وی اضافه کرد: توزیع گاز مایع، از جمله صنایع  پرخطر است و باید به صورت مداوم تجهیزات مورد استفاده در مراحل توزیع نوسازی شود و از این رو سیلندرهای گازی در چرخه فعالیت  شرکت و زیر مجموعه ها را همواره نوسازی می کنیم .
 

شایان ذکر است، اين شرکت که نامي آشنا و خاطره‌ساز در صنعت نفت و گاز کشور است، طي بيش از نيم قرن از حيات خود در عرصه سوخت‌رساني کوشيده است با ارتقاء کيفي عرضه بي وقفه خدمات به مصرف‌کنندگان در راستاي تحقق اصل مشتري مداري، موجبات رضايتمندي آنان را فراهم آورد.
 

اين شرکت به‌عنوان يکي از شرکت‌هاي برند سراسري، دارای شعبات عملیاتی و تاسیسات های گاز مایع در تمامي استان‌هاي کشور است و با شبکه مويرگي عامليت توزيع در سراسر ايران و نيروي انساني توانمند و مجرب آمادگي دارد با انتقال تجارب خود به زنجيره تأمين سوخت فرآورده‌هاي نفتي با تأکيد بر ارتقاء خدمات، افزايش سطح ايمني و رضايت مشتريان نوآوري نويني در اين عرصه به ارمغان بياورد.
انتهای پیام/
پرسی ایران گاز؛ بزرگترین شرکت توزیع کننده گاز مایع کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   محمد بیرانوند   6 ماه پیش  

ماشالا ب دکتر خوش قلب و واقعا پاک
پژوهشیار