یادداشت/

نصر از «مردم» برای «مردم» 

1402/08/20 - 12:29 - کد خبر: 102668 نسخه چاپی

نصر: معتقدم به اینکه حتی اگر مسیرهای میانبر مسافت رسیدن به مقصد را کوتاه کند، مسیر مستقیم بهترین انتخاب است برای رسیدن؛ چراکه مشخص، دارای زیرساخت‌ و هموارتر است.

در عرصه خبری و مطبوعات نیز این اصل برایم محرز است، چراکه مسیرهای بسیاری دیده‌ایم که صرفا هدفشان رسیدن بود اما آنچه ما برگزیدیم علاوه بر رسیدن، روشن کردن مسیر برای هم مسیران بعد از خود است.
بی پرده اگر سخن بگویم، چشیدن تلخی برخی اتفاقات، بازخواست‌ها، فراخواندن‌ها، مقاومت در برابر سنگ‌اندازی‌های مداوم، خبر از درست بودن مسیر می‌دهد چراکه تمامی آن سنگ‌ها از مسیر‌های کناری و میانبریست که برای ایجاد راه به میان راه اصلی انداخته می‌شوند.
«نصر» با تمامی نظرات و انتقاداتی که از طرف «مردم»؛ که اصلی‌ترین حاکمان و ناظران بر عملکردش هستند، امروز در مسیر خود به پله ۱۶ رسید. اولین بودن در هر عرصه‌ای چالش‌های مخصوص به خود را دارد اما مسئولیتی به دنبال این اولین بودن است که از هر مبحثی مهم‌تر است.
اگر امروز «مردم» با اعتماد به رسانه خود، از دغدغه‌های شهری و استانی که دارند برای این رسانه محتوا تهیه کرده و انتظار به رسیدگی دارند، نتیجه مقاومت «نصر» در برابر «چرا»‌هایی است که برای پاسخ دادن به آن‌ها ساعت‌ها در مقابل میز عدالت به روشن کردن حق مردم بر دیگران ایستاده است. 
اگر امروز «مردم»، در حالی که صدا‌و‌سیما بزرگترین منبع خبری و محتوا است، برای پیگیری حادثه‌ای در شهر یا استان پس از چند دقیقه از وقوع، «نصر» را به عنوان نخستین مرجع خبری انتخاب و انتظار پوشش لحظه‌ای آن را دارند، نتیجه انعکاس بی کم‌وکاست و بی‌طرفانه اخبار از طرف این رسانه است.
سخن آخر اینکه، وحدت و هدف ما در آژانس خبری تحلیلی نصر، در راستای آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی بی واسطه از «مردم» به مسئولان مربوطه است، این مهم محقق نمی‌شود مگر با همراهی و همکاری مخاطبان آگاه و اندیشمند این دیار.
انتهای پیام/
نصر از «مردم» برای «مردم»  نویده رئوف فرد

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار