خبر/

برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری اندرو در تبریز

1402/08/20 - 11:41 - کد خبر: 102666 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری اندرو در بهمن‌ماه امسال و یا فروردین‌ ماه سال آینده در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، کشفیا در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری اندرو اظهار کرد: به دلیل مغایرت با تقویم جهانی این مسابقات در بهمن‌ماه امسال و یا فروردین ماه سال آینده برگزاری خواهد شد همچنین تیم‌هایی از کشور‌های آذربایجان، ترکیه، روسیه، ارمنستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: دو دوره از دستجات درگ کشوری اتومبیلرانی در تبریز برگزار شد دور اول در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر برگزار شد که رکورد پرشرکت کننده‌ترین دوره با حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده شکسته شد در دوم هم با حضور ۳۰۰ هزار نفر بازدید کننده رکورد بیشترین بازدیدکننده شکسته شد.
او در خصوص تعداد ورزشکاران سازمان یافته هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: ۴۵۰ نفر در سطح استان آذربایجان شرقی فعال هستند اما در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر علاقمند به این رشته هستند که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم این آمار افزایش خواهد پیدا خواهد کرد.
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی در مورد صدور پلاک ورزشی گفت: پلاک‌های ورزشی پس از اخذ مدارک متقاضی حداکثر تا یک ماه صادر می‌شود.
کشفیا در رابطه با آموزش این رشته در استان افزود: در حال فعال‌سازی باشگاه‌ها هستیم که آموزش در باشگاه‌ها انجام شود اما کلاس‌های دانش‌افزایی، مربی‌گیری و داوری در سطح درجه سه و دو توسط خود هیات برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری اندرو در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار