خبر/

دستگیری باند اختلاس در مجتمع فولاد آهن اسفنجی میانه

1402/08/18 - 18:48 - کد خبر: 102615 نسخه چاپی

نصر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میانه از دستگیری باند اختلاس کلان میلیاردی در مجتمع فولاد آهن اسفنجی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، محمود محمودیان در تشریح این خبر گفت: در روز‌های اخیر، باند اختلاس کلان میلیاردی در مجتمع فولاد آهن اسفنجی میانه با رصد و تلاش میدانی سربازان گمنـام امام زمان (عج) در اداره اطـلاعات میانه و همکاری نیروی انتظامی شهرستان شناسایی شده و ۹ نفر عوامل اصلی دخیل در موضوع دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.
وی به انجام تحقیق کامل، پیرامون این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میانه اشاره کرد و افزود: تصمیم مقتضی این پرونده پس از اتمام تحقیقات دادسرا و صدور کیفرخواست، در دادگاه کیفری اتخاذ شده و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
محمودیان اظهار کرد: این اختلاس، به روش بردن اموال و تولیدات کارخانه رخ داده و میزان دقیق مال مورد اختلاس، توسط کارشناسان در حال برآورد است.
گفتنی است؛ بر اساس قانون، هرگونه برداشتن و تصاحب یا تلف نمودن وجوه یا اموال دولتی به نفع خود یا دیگری که حسب وظایف محوله به کارمندان و کارکنان دستگاه‌های دولتی و عمومی مصرحه در قانون سپرده شده است، ذیل عنوان اختلاس است.
انتهای پیام/
دستگیری باند اختلاس در مجتمع فولاد آهن اسفنجی میانه نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   جهان   6 ماه پیش  

نوش جان

پاسخ   باقری   6 ماه پیش  

لطفا پیگیر ۴ سال حق ما سهامدار این شرکت باشید ۴ سال پول ما رو به تاراج بردن و همیشه اعلام بدهی کردن .ممنون انشالله خیر رو خدا به زندگی شما بدهد که باعث رسوایی اینا شدید سر دسته همه زنوزی و شاهعلی هست
پژوهشیار