در همایش سرمایه‌گذاری تبریز صورت گرفت؛

تجلیل از اولین بانوی سرمایه گذار کلانشهر تبریز

1402/08/18 - 18:17 - کد خبر: 102611 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز و رئیس همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری با اهدای لوح سپاسی از تلاش های «نهضت کرباسی» اولین بانوی سرمایه گذار تبریزی تجلیل کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در لوح سپاسی که در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری به خانم نهضت کرباسی اهدا کرد از تلاش های وی در سرمایه گذاری و احداث مجتمع تفریحی و ورزشی نهضت تقدیر کرد.
 

در این اوح سپاس آمده است:

سرمایه گذار گرانقدر سرکار خانم نهضت کرباسی
رشد و توسعه و آبادانی آذربایجان و شهر فرهنگی تاریخی تبریز مدیون تلاش گسترده و عمیق زنان و مردان ساعی و پرتلاش است که دانش ، تخصصو عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران کرده اند.
 

حضور موفق در عرصه خطیر و مهم اقتصادی افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام برمی دارند.
 

بی شک حضور جنابعالی به عنوان یک سرمایه گذار موفق که در عرصه فعالیت های فرهنگی، علمی و اقتصادی همت گماشته و در راستای تعالی و توسعه خطه زرخیز آذربایجان پیشگام بوده اید ، همواره مایه مباهات و افتخار خواهد بود.
بدینوسیله به رسم یادبود و به پای قدردانی از همت والا و عزتمندتان به یادگار این لوح سپاس را تقدیم محضر شایسته و گرانمایه ی جنابعالی می‌کنیم.
 


امیدواریم با توکل به خداوند متعال و با تکیه بر تجربیات ، حسن تدبیرتان ، شاهد توفیقات دو چندان حضرتعالی در عرصه های مختلف زندگی و اعتلای آبادانی روز افزون میهن عزیزمان باشیم.
 

انتهای پیام/
تجلیل از اولین بانوی سرمایه گذار کلانشهر تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   کامران   6 ماه پیش  

خوب من پول داشتم از اون بهترش رو هم میکردم،.... ولیکن ای کاش در زمینه ساخت امور خیریه و بیمارستان.... سرمایه گذاری مکرد. میدونین با این پول چند نفر تو بیمارستان امام رضا عزیزانشان از مرگنجات میافت و چند تا خانواده بی سرپرست نمیشدن و ....
پژوهشیار