علیخانی مطرح کرد:

جذب فرزندان بازنشسته و خدمات رفاهی درمانی شایسته؛ اولویت خدمات برای بازنشستگان

1402/08/18 - 13:41 - کد خبر: 102591 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل موسسه صندوق بازنشستگی و عضو هیئت مدیره شرکت ملی مس ایران در نشست صمیمی با بازنشستگان مس سونگون گفت: ملی مس باید فرایند جذب روشنی در بکارگیری فرزندان بانشستگان عزیز داشته باشد ضمن اینکه معتقدیم جذب حتما باید از طریق ازمون و فراخوان عمومی اتفاق بیوفتد ولی در شرایط خاص و در صورت دارا بودن امتیاز خاص و تخصصی، فرزندان این عزیزان مشغول به کار شوند که هم از خانواده خودِ این صنعت هستند و هم إرق و اشنایی بیشتری دارند.

به گزارش نصر، علیخانی همچنین با اشاره به فصل بازنشستگی گفت؛ نبود ایین نامه و چارچوبِ مشخص برای بازنشستگی یکی از چالش های ماست و ساماندهی نحوه دریافت خدمات رفاهی درمانی هم جزو اولویتهای ما در صندوق خواهد بود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی ملی مس ایران ادامه داد؛ موضوع درمان باید هدفمندتر دنبال شود و باید مشخص شود این عزیزان بیشتر در چه حوزه هایی نیاز به خدمات درمانی دارند و در شاغلین عزیز هم موارد اسیب پذیر شناسایی و در جهت پیشگیری اقدام شود.
وی همچنین بر خدمات غیرحضوری و افزایش پیشخوان های خدمات درمانی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد با پوشش قرار دادن مراکز بیشتر و خدمات غیرحضوری میتوان به بازشستگان خدمات بهتری ارائه داد.
دکتر علیخانی در پایان ضمن قدردانی از حضور عزیزان، ارتباط دوسویه و مستمر را راهی برای حل بیشتر مشکلات عنوان کرد و گفت؛ انعکاس مشکل اولین قدم برای حل ان است.
در ابتدای جلسه نماینده ی بازنشستگان و نیز تک تک عزیزان به ارائه نکات، مشکلات، پیشنهادات و ارائه ی راهکار پرداختند.
انتهای پیام/
جذب فرزندان بازنشسته و خدمات رفاهی درمانی شایسته؛ اولویت خدمات برای بازنشستگان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار