واکنش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به یک مصاحبه

1402/08/18 - 13:01 - کد خبر: 102583 نسخه چاپی

نصر به دنبال انتشار خبری از سوی پایگاه خبری تحلیلی نصر در خصوص مصاحبه یک خانم با رسانه تاک شوی "ای کاش"  به نقل از رسانه های پایتخت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی به این مصاحبه واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در این جوابیه آمده است:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این خصوص، جوابیه ای بر ادعاهای نادرست، پیگیری حقوقی و قضایی برای حفظ حریم خانواده بزرگ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انجام داده است.
در این جوابیه آمده است، اخیرا خانمی در یک برنامه تلویزیون اینترنتی با طرح ادعای مغشوش و نادرست و در واقع توهین به خانواده بزرگ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، موجب ناراحتی و تاثر قهرمانان، رانندگان، داوران و علاقمندان و خصوصا بانوان ورزشکار این بخش شده است.
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و هیات های آن، ضمن تقبیح این رفتارهای نادرست که سراسر افترا و توهین و نشر اکاذیب به این خانواده محترم می باشد پیگیری های حقوقی خود را از مسیر کمیته انضباطی و مراجع قضایی از این فرد و برنامه مذکور دنبال خواهد کرد.
لازم به توضیح است، با توجه به گستره جغرافیایی پایگاه خبری تحلیلی نصر، که فرا منطقه ای می باشد، خبر فوق مربوط به آذربایجان شرقی نبوده است.
و همچنین پایگاه خبری تحلیلی نصر با حمایت از عملکرد و موفقیت های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، ارتباط خبری تنگاتنگی با این هیات ورزشی دارد.
به عنوان مثال کلیپ خبری پایگاه خبری تحلیلی نصر از دومین دوره مسابقات اتومبیلرانی درگ ۴۰۰ متر "کاپ تبریز" که اخیرا برگزار شده بود، بیش از ۲۰۰ هزار ویو داشته است.
انتهای پیام/
واکنش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به یک مصاحبه

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار