استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

لزوم بهره‌مندی بیشتر از صنعت دانشگاه در تدوین استانداردها 

1402/08/18 - 11:36 - کد خبر: 102577 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: در استانداردسازی و تدوین استانداردها هم از باید کارشناسان و اهل تولید و دانشگاه بیشتر بهره برد تا اعتماد بیشتری جلب شود.

به گزارش نصر، عابدین خرم دقایقی پیش مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد ملی و استانی در اداره‌کل استاندارد آذربایجان شرقی افزود: من به کسانی که طراز کیفیت و استاندارد محصولات تولیدی شان را بالاتر می‌برند، درود می‌فرستم.
وی ادامه داد: جنس باکیفیت و استاندارد را همه تحسین می‌کنند. در این ارزیابی های کیفیت باید بهترین‌ها انتخاب شوند و کارشناسان اهل تجربه و اهل تولید باشند.
خرم گفت: در استانداردسازی و تدوین استانداردها هم از باید کارشناسان و اهل تولید و دانشگاه بهره برد تا اعتماد بیشتری جلب شود.
وی به روند توسعه صنعتی در جهان اشاره کرد و افزود: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم رشد و ترقی در دنیا سرعت زیادی دارد و انواع ابزارها استفاده می‌کنند، اما سرعت ما کم است. هرچند در بعضی موارد وضع ما خوب است، اما در خیلی موارد عقب هستیم و باید بسیار تلاش کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردم ما لایق بهترین کیفیت ها هستند و امیدوارم رشد تولید و افزایش کیفیت را شاهد باشیم.
خرم در پایان افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان تبریز جزو بهترین های کشورند، لذا دست‌بوس همه تولیدکنندگان هستیم.
انتهای پیام/
لزوم بهره‌مندی بیشتر از صنعت دانشگاه در تدوین استانداردها  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار