نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

روند بهبود کیفیت باید مستمر باشد/ قوانین دست‌وپا گیر صادرات رفع شوند

1402/08/18 - 11:23 - کد خبر: 102575 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: روند بهبود کیفیت محصولات استان باید مستمر باشد و نقش اداره‌کل استاندارد در این خصوص بسیار مهم است.

به گزارش نصر، صمد حسن‌ زاده دقایقی پیش مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد ملی و استانی در اداره‌کل استاندارد آذربایجان شرقی افزود: واحد‌های تولیدی استاندارد با برندهای خوش‌نام و با کیفیت به عنوان سفیران صنعت و تولید ایران هستند.
وی ادامه داد: استاندارد موضوعی هست که در آموزه های دینی ما هم توصیه شده و کلیه مقررات و آیین نامه های استاندارد برای اطمینان از کیفیت محصول تدوین شده‌اند.
حسن‌زاده گفت: علامت استاندارد نشان تضمین کیفیت هست که می‌تواند روز به روز به توسعه صنعت و تولید کشور کمک کند.
وی افزود: روند بهبود کیفیت محصولات استان باید مستمر باشد و نقش اداره‌کل استاندارد در این خصوص بسیار مهم است.
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: قوانین دولت برای بازگشت ارز صادراتی موجب محدودیت صادرات کشور است که به صلاح صادرات و رشد تولید نیست و واحد‌های صادرکننده مجبور می‌شوند از بازار آزاد ارز تهیه کنند تا بتوانند به تعهدات ارزی خود به دولت عمل کند. ما در اتاق بازرگانی تبریز طرحی در این خصوص آماده کرده و به مسئولان نظام ارائه کردیم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.
حسن‌زاده گفت: امیدوارم این کم‌لطفی ها درباره بخش صنعت و توسعه صادرات برطرف شوند تا بتوانیم سهم خود را در بازارهای منطقه و جهان حفظ کنیم.
انتهای پیام/
روند بهبود کیفیت باید مستمر باشد/ قوانین دست‌وپا گیر صادرات رفع شوند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار