فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی

دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش تبریز

1402/08/17 - 14:11 - کد خبر: 102546 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش که در نقاط مختلف شهر تبریز عربده کشی و قدرت نمایی می کردند، خبر داد.

به گزارش نصر، سردار"علی محمدی" اعلام کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت نمایی، عربده کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: این افراد با استفاده از چاقو و قمه و ایجاد راهبندان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته و متواری می شدند.
وی اظهارکرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی اراذل و اوباش را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد هشت نفر اراذل و اوباش را که یکی از آنان زن بود، دستگیر کردند و به مقر پلیس دلالت دادند.
سردار محمدی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، گفت: از این افراد دستگیر شده تعدادی قمه و چاقو کشف و تعداد دو دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان آذربایجانی شرقی به افراد هنجار شکن، اراذل و اوباش هشدار داد و تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد با قدرت پوشالی اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کند با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهد شد.
انتهای پیام/ 
دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار