شهردار منطقه پنج تبریز؛

ساختمان جدید شورای اسلامی شهر تبریز آماده بهره‌ برداری است

1402/08/17 - 11:29 - کد خبر: 102526 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه پنج تبریز اعلام کرد: عملیات ساخت ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

به گزارش نصر، «اکبر پورخردمند» روز چهارشنبه در بازدید از این پروژه، افزود: احداث این ساختمان اداری واقع در خیابان دو کمال در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه پنج در آستانه تحویل است.
وی مجموع مساحت این ساختمان را هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع اعلام و اظهار کرد: ساختمان جدید شورای اسلامی شهر تبریز در ۶ طبقه طراحی شده است که هر طبقه دارای یکهزار و ۲۰۰ مترمربع زیربناست.
پورخردمند با اشاره به نواقص بسیار جزیی ساختمان مزبور، یادآور شد: تلاش می کنیم در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل نواقص اقدام کرده و آن را تحویل شورای اسلامی شهر تبریز قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساختمان جدید شورای اسلامی شهر تبریز از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد، هزینه احداث ساختمان فوق را ۹۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، از مدت ها قبل به دلیل استقرار اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در عمارت تاریخی ساعت، خروج این مجموعه از این ساختمان تاریخی و میراثی جزو مطالبات شهروندان و دوستداران میراث فرهنگی بود.
صدمه به سازه عمارت ساعت، ایجاد ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر به دلیل مراجعت مردم و تبدیل این ساختمان تاریخی به موزه شهر از دلایل اصلی انتقال محل استقرار شورای شهر به محل جدید است.
انتهای پیام/
ساختمان جدید شورای اسلامی شهر تبریز آماده بهره‌ برداری است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   1   6 ماه پیش  

این شورا چه نفعی برای جامعه و شهرداریها دارد لطفا یکی توضیح دهد.
پژوهشیار