مالک باشگاه تراکتورسازی:

تراکتورسازی برای قهرمانی آسیا بسته می شود/ ارسال تمام مستندات توهین به تماشاگران تراکتورسازی در برخی ورزشگاه ها

1398/02/09 - 13:37 - کد خبر: 1025 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: فصل آینده، تراکتورسازی را نه تنها برای قهرمانی در لیگ ایران بلکه برای قهرمانی آسیا می‌بندیم.

به گزارش نصر، محمدرضا زنوزی، شامگاه روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت محسن فروزان گفت: فروزان تا کمیته انضباطی باشگاه، بررسی‌ها را انجام داده و نتیجه را اعلام کند، در کنار تیم نخواهد بود، امروز هم در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بودم ایشان را فردا به کمیته اخلاق فراخوانده اند .

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از اشتباهات عمدی برخی داوران علیه تراکتورسازی ابراز داشت: تیم ما طوری بسته شده که نیاز به کمک داوران ندارد و تنها انتظار داریم، داوران عادلانه قضاوت کنند، قدرت ما به خداوند و هواداران و خود تیم است.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه با اشاره به اینکه ما شرمنده هواداران هستیم، خاطرنشان کرد: هواداران هر کم و کسری وجود دارد به پای من بگدارند ، تمام تلاش من این است که به شهر خودم خدمت کنم تا بتوانم بیشترین خدمات را به این عزیزان بدهم، این هواداران، خواسته به حقشان یک قهرمانی است.

زنوزی همچنین با اشاره به اتفاقات و توهین‌های صورت گرفته در ورزشگاه رشت گفت: تمام مستندات توهین به تماشاگران تراکتورسازی در برخی ورزشگاه‌ها از جمله رشت، به فدراسیون فوتبال ارائه شده تا نتیجه را اعلام کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اروین و کنستانتین در باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: بازگشت این بازیکنان به تیم هنوز منتفی نشده است، در آینده نزدیک با آنها یا به تفاهم می رسیم و یا اینکه در سال آینده بهتر از اینها را جذب می‌کنیم.

مالک باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: ما تیم را امسال برای قهرمانی نبسته ایم ، چرا که محدودیت زمانی برای جذب بازیکن داشتیم، تا آنجا که توانستیم با اینکه تیم را دیر تحویل گرفتیم، از بازار نقل و انتقالات بهترین‌ها را جذب کنیم و حتی به سهمیه لیگ برتری هم قانع نشدیم و بازیکنان تیم ملی را هم آوردیم.

زنوزی تاکید کرد: شخصیت به باشگاه بزرگ تراکتورسازی بازگردانده شده است و هر کسی اسم تراکتورسازی را می‌شنود با احترام نام آن را به زبان می‌آورد.

وی در پایان اذعان داشت: سال آینده می‌خواهیم تیمی درست کنیم که نه تنها در ایران بلکه برای قهرمانی در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

تراکتورسازی برای قهرمانی آسیا بسته می شود/ ارسال تمام مستندات توهین به تماشاگران تراکتورسازی در برخی ورزشگاه ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار