رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

طرح تشدید برخورد با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی

1402/08/16 - 12:44 - کد خبر: 102474 نسخه چاپی

نصر، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس راهور استان آذربایجان شرقی با خودرو های فاقد معاینه فنی و دودزا به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ " فریدون قنبر زاده " بیان داشت: مطابق آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون هوای پاک و جهت جلوگیری از تشدید آلودگی هوا، پلیس راهور استان علاوه بر اعمال قانون از طریق دوربین های کنترل ترافیک و دوربین های مکانیزه ثبت تخلفات ، به محض مشاهده خودروی دود زا برخورد لازم را انجام خواهد داد. 
وی در ادامه گفت: پلیس در مواجه حضوری با خودرو های دودزا، خودرو را متوقف و ضمن فک پلاک وسیله نقلیه ، پلاک اعزام به تعمیر گاه به خودرو نصب و بعد از رفع نقص با مراجعه به پلیس راهور پلاک های خود را اخذ خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: رانندگان جهت رفاه حال خود و همشهریان به این اقدام مهم اهتمام داشته و در صورت نداشتن معاینه فنی نسبت به اخذ آن اقدام نمایند.
سرهنگ قنبرزاده خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی درکنار مردم و به خواسته مردم احترام گذاشته و با خاطیان این مهم برخورد خواهد کرد امیدوارم شهروندان مطابق سال های قبل با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/
طرح تشدید برخورد با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار