مدیر عامل نمایشگاه بین المللی ایران – تبریز تشریح کرد:

ویژگی های منحصر بفرد نمایشگاه طلا و جواهر تبریز/ تامین امنیت خاص ترین نمایشگاه سال در تبریز

1402/08/15 - 15:45 - کد خبر: 102435 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل نمایشگاه بین المللی ایران- تبریز از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حبیب ماهوتی در نشست خبری این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه طلا و جواهر یکی از خاص ترین نمایشگاه های سال است؛ اظهار داشت: این نمایشگاه از 25 لغایت 28 آبان ماه امسال در سالن امیر کبیر نمایشگاه تبریز میزبان علاقه مندان به صنعت طلا و جواهر است.
وی با اشاره به برخی دشواری ها و محدودیت ها در برگزاری این نمایشگاه اذعان داشت: امسال بر خلاف دوره های گذشته اتحادیه طلا، جواهر و نقره تبریز عهده دار برگزاری نمایشگاه شده است که از این حیث می توان آن را منحصر بفرد و خاص عنوان کرد.
ماهوتی در ادامه به موضوع تامین امنیت این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به نمایش اقلام گرانبها در نمایشگاه طلا، جواهر ، نقره ، گوهرسنگ و صنایع وابسته تبریز؛ موضوع تامین امنیت این سالن بسیار حائز اهمیت است که در این خصوص نیز همکاری بسیاری ارزنده ای با نیروی انتظامی و همچنین حراست نمایشگاه داریم.
وی اضافه کرد: با توجه به تدابیری که اندیشیده شده است؛ تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکل خاصی پیش نیاید.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر را در مهد این صنعت ارزشمند خواند و اذعان داشت: قطعا برگزاری نمایشگاه های تخصصی در تبریز که خوشبختانه در سال های گذشته نیز با استمرار خاصی برگزار شده است می تواند این شهر را در برگزاری چنین نمایشگاه های تخصصی به برند تبدیل کند.
وی با اشاره به ظرفیت فوق العاده بازار طلای تبریز گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر صرفا عرضه این اقلام نیست بلکه نمایش جدید ترین تکنولوژی های روز جهان در حوزه طلا و جواهر همچنین حضور صنعتگران این حرفه در این نمایشگاه از اهداف آن است.
ماهوتی تاکید کرد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طلا، جواهر ، نقره ، گوهرسنگ و صنایع وابسته در تبریز میزبان میهمانانی خارجی نیز خواهیم بود.
گزارش خبرنگار نصر می افزاید؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طلا، جواهر ، نقره ، گوهرسنگ و صنایع وابسته 25 لغایت 28 آبان ماه امسال در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود، همچنین اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر ، نقره ، گوهرسنگ و صنایع وابسته۲۶ آبان ماه در تالار وحدت تبریز ترتیب می یابد.
انتهای پیام/
ویژگی های منحصر بفرد نمایشگاه طلا و جواهر تبریز/ تامین امنیت خاص ترین نمایشگاه سال در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار