امام جمعه تبریز مطرح کرد:

سرمایه گذاری در هر استان تحت تاثیر سیاست های کلان کشور است

1402/08/15 - 10:47 - کد خبر: 102407 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز گفت: سرمایه گذاری در هر استان تحت تاثیر سیاست های کلان کشور و همچنین سیاست رفتاری و کاری عوامل اجرایی آن استان است که مدیریت شهری برای سرمایه‌گذاری در شهر و ایجاد کیفیت بهتری از خدمات اجتماعی و زیرساخت های کاربردی که مورد نياز هر شهر است باید از مشارکت های مردمی و جذب سرمایه های سرمایه‌گذاران استفاده کند.

به گزارش نصر، "حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم" صبح امروز دوشنبه 15 آبان در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز، گفت: از نظر قرآن کریم ثروت و سرمایه فضل الهی به انسان ها است، زمانی سرمایه ارزش پیدا می کند که در راستای سعادت اخروی به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: درآمد پایدار خدمات بیشتر و مطلوبی را به شهروندان می دهد و در غیر این صورت تمامی برنامه های شهری با مشکل مواجه می‌شود. 
وی افزود: سرمایه گذاری در عمران و آبادی زمین با نیت منفعت عمومی باید باشد که جذب سرمایه گذاری عاملی مهم و تاثیر گذاری برای توسعه و پیشرفت رونق اقتصاد شهری خواهد بود.  
امام جمعه تبریز گفت: سرمایه گذاری در هر استان تحت تاثیر سیاست های کلان کشور و همچنین سیاست رفتاری و کاری عوامل اجرایی آن استان است که مدیریت شهری برای سرمایه‌گذاری در شهر و ایجاد کیفیت بهتری از خدمات اجتماعی و زیرساخت های کاربردی که مورد نياز هر شهر است باید از مشارکت های مردمی و جذب سرمایه های سرمایه‌گذاران استفاده کند.
آل هاشم ادامه داد: تامین منابع مالی و درآمد شهرداری ها اهمیت ویژه ای دارد که از یک سو کسب درآمد پایدار تاثیر زیادی در ارائه خدمات به شهروندان دارند و از سوی دیگر فقدان خدمات دهی برای ارائه مطلوب این عمل بلکه اساسا اجرای تمامی طرح ها و برنامه های شهری را با مشکل مواجه می‌کند رفع شود. 
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: لازم است پروژه‌های شهری رونق گرفته و اقتصاد شهری شکوفا شود و سرمایه گذاران هم بتوانند ضمن کسب سود مناسب اعتبار و رزومه کاری خودشان را برای در اختیار گرفتن پروژه های بزرگتر بالا ببرند. 
وی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این همایش گفت: این که شهردار و اعضای شورای شهر تبریز این همایش را در کنار یک مرکز علمی در دانشگاه تبریز برگزار می کنند این خود یک اقدام بسیار شایسته و مفید است.
انتهای پیام/
سرمایه گذاری در هر استان تحت تاثیر سیاست های کلان کشور است محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار