مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خبر داد:

احداث ۹ مدرسه جدید در شهر جدید سهند

1402/08/15 - 10:11 - کد خبر: 102401 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به تعهد شرکت در راستای احداث ۹ مدرسه جدید در شهر جدید سهند، اظهار کرد: پنج باب مدرسه در دست اجرا است که مدرسه مجهز استثنایی از جمله آن بوده و تا بهمن ماه آماده می‌شود و چهار باب از مدارس نیز تا سال بعد در خدمت سیستم آموزشی قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر، فرهاد سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شرکت عمران شهر جدید سهند در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در این شهر، عنوان کرد: ️با توجه به جمعیت ۱۹ هزار نفری دانش‌آموزان در شهر جدید سهند، وجود فضاهای آموزشی از جمله مهم‌ترین زیرساخت‌ها در شهرهای جدید به شمار می‌رفت که شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای تامین زیرساخت‌های آموزشی تاکنون اقدام به احداث ۳۴ مدرسه کرده است. 
وی با تاکید بر این‌که ۲۸ باب از این مدارس طی سال‌های قبل احداث و در خدمت سیستم آموزشی قرار گرفته و پنج باب مدرسه نیز در دست اجرا بوده که مدرسه مجهز استثنایی از جمله آن است، افزود: مدرسه مجهز استثنایی تا بهمن ماه آماده شده و چهار باب از مدارس نیز تا سال بعد در خدمت سیستم آموزشی قرار خواهد گرفت. 
وی با تشریح آخرین وضعیت چهار باب مدرسه جدید که مقرر است در فازهای سه و چهار احداث شود، ادامه داد: دو باب از ️پنج مدرسه جدید در فاز سوم شهر جدید سهند و یک باب نیز در فاز چهارم احداث می‌شود که در مرحله تجهیز کارگاه هستند تا عملیات اجرایی خود را شروع کنند که یک باب مدرسه نیز در فاز چهار به مناقصه خواهد رفت. 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به زیرساخت‌های لازم در محدوده‌ مساکن نهضت ملی از تعهد شرکت عمران شهر جدید سهند برای احداث ۹ مدرسه جدید در این منطقه خبر داد و گفت: کارهای لازم برای احداث چهار مدرسه انجام شده و پنج مدرسه دیگر نیز جهت طی فرآیند تهیه طرح و نقشه به اداره نوسازی ارسال شده است. 
وی خاطرنشان کرد: به غیر از مدرسه مجهز استثنایی که با مساحت بیش از یک هزار و ۸۰۰ مترمربعی دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکاناتی چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی(کلاس) را دارا است، شرکت عمران شهر جدید سهند برای هر کدام از مدارس جدید ۳۵ الی ۴۰ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد. 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، وی با تاکید بر این‌که ️شهر جدید سهند در مجموع ۴۰ مدرسه در فازهای مختلف دارد که هفت باب آن توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس و مابقی توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث شده است، یادآوری کرد: مدارس احداث شده توسط شرکت عمران شهر جدید سهند ️بر اساس آیین‌نامه‌ها و اصول نظام مهندسی و همچنین با استفاده از مصالح با کیفیت احداث می‌شود.
انتهای پیام/
احداث ۹ مدرسه جدید در شهر جدید سهند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار