خبر/

شهردار تبریز، مهمان لیلی و مجنون

1402/08/14 - 18:21 - کد خبر: 102384 نسخه چاپی

نصر: نمایش لیلی و مجنون، شاهکار حکیم ملامحمد فضولی، که از اواخر مهرماه میزبان مخاطبان تئاتر تبریز بوده، توانست از مرز پنج هزار تماشاگر عبور کند.

به گزارش نصر، «لیلی و مجنون» به دراماتورژی و کارگردانی یعقوب صدیق جمالی، از همان روزهای آغازین توانست توجه و نظر علاقه‌مندان به تئاتر و چهره‌های شاخص هنری و ادبی تبریز را به خود جلب کند.
حضور ادیبان و هنرمندان آذربایجان در مراسم رونمایی از پوستر این نمایش چشمگیر بود.
دیشب نیز یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز و سید کاظم زعفرانچی‌لر، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، به تماشای نمایش لیلی و مجنون نشستند.
حضور شهردار تبریز در جمع تماشاگران نمایش لیلی و مجنون نشان از علاقه ایشان به تئاتر و جایگاه ویژه نمایش‌هایی به زبان ترکی برآمده از تاریخ و ادبیات آذربایجان دارد.
همچنین حجةالاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، پیش‌تر نیز با حضور در مراسم رونمایی از پوستر لیلی و مجنون از اهمیت و جایگاه آثار تولیدی به زبان ترکی آذربایجانی صحبت کرده بودند.
حضور بیش از پنج هزار نفر مخاطب، برای تماشای هنر فرزندان آذربایجان در این نمایش و استقبال از فروش بلیت روزهای آتی  لیلی و مجنون حاکی از توجه ویژه مردم تبریز و علاقه‌مندان به تئاتر در تبریز و آذربایجان است.
چندی قبل «لیلی و مجنون» یعقوب صدیق‌جمالی توانست با کسب آرای هیئت داوران سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی، به عنوان نماینده آذربایجان شرقی جواز حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر  را کسب کند.
این نمایش هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در تالار تربیت مجموعه تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود.
انتهای پیام/
شهردار تبریز، مهمان لیلی و مجنون نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار