دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

اجرای طرح واگذاری بخش‌های دیالیز در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی به شرکت‌های خصوصی

1402/08/14 - 17:40 - کد خبر: 102377 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اجرای طرح واگذاری بخش‌های دیالیز در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، علی جنتی، با بیان اینکه این طرح به منظور مدیریت بهتر بخش‌های دیالیز و ارائه خدمات مطلوب‌تر در نقاط مختلف استان و در راستای ارتقای بهره‌وری اجرایی می‌شود، اظهار کرد: واگذاری بخش‌های دیالیز به شرکت‌های خصوصی در شهرستان‌های آذرشهر و مرند شروع شده است و پس از بررسی‌های کارشناسی به کل استان تعمیم داده خواهد شد.
وی افزود: شرکت‌های غیردولتی و خصوصی از طریق فراخوان عمومی شناسایی و پس از بررسی‌های فنی، مالی و تخصصی و صلاحیت عمومی آن‌ها، صلاحیت تعدادی از شرکت‌های متقاضی تایید و از طریق مناقصه برای ارائه خدمات انتخاب می‌شوند.
وی عنوان کرد: بر اساس این قرارداد، شرکت‌های خصوصی متعهد خواهند شد تا مراکز دیالیز و تجهیزات و مواد اولیه مربوط به دیالیزرا براساس استانداردهای مورد تایید و با نظارت دانشگاه تهیه، تجهیز کرده و به ارائه خدمات بپردازند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تاکید کرد: با توجه به اینکه کل هزینه دیالیز توسط بیمه‌های پایه پرداخت می‌شود از این رو واگذاری بخش‌های دیالیز را می‌تواند به بهبود دسترسی، ارتقای کیفیت خدمات و بهبود بهره‌وری منجر شود.
انتهای پیام/
اجرای طرح واگذاری بخش‌های دیالیز در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی به شرکت‌های خصوصی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار