حواشی دیدار تراکتور – شهرخودرو؛

حضور کم تعداد هواداران در ورزشگاه/ تداوم غیبت خارجی های تراکتور

1398/10/03 - 17:11 - کد خبر: 10237 نسخه چاپی

نصر: تیم های تراکتور و شهرخودرو از هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفته اند و از این دیدار استقبال چندانی از سوی هواداران به عمل نیامده است.

به گزارش نصر، تیم‌های تراکتور و شهرخودرو دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر را راز ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند که پیش از آغاز بازی، حدود ۶ هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه یادگار امام تبریز رسانده بودند.
با ورود رشید مظاهری دروازه بان تراکتور به زمین، با شعار «رشید با تعصب» به شدت از سوی پرشورها تشویق شد.
تنها ۶ بازیکن روی نیمکت تراکتور حضور دارند تا این تیم با ۱۷ نفر به مصاف شهر خودرو برود، یوکیا سوگیتا و کوین فورچونه بازیکن خارجی تراکتور در این بازی غایب هستند.
احسان حاج صفی، در این بازی بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو بسته است، در بازی گذشته تراکتور نیز علی رغم حضور مسعود شجاعی در زمین بازی، اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو بسته بود.
گل اول این بازی در دقیقه ۳۷ توسط رضا اسدی برای تراکتور به ثمر رسید؛ تراکتور در صورت پیروزی در این بازی خانگی، با ۲۷ امتیاز به یک امتیازی شهرخودرو رسیده و در جایگاه پنجم قرار می‌گیرد.
اعتراض یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو به داوری در یکی از صحنه‌های بازی، دقایقی کوتاه بازی را متوقف کرد، ساکت الهامی نیز در یک صحنه به داور دیدار معترض بود.
انتهای پیام/
حضور کم تعداد هواداران در ورزشگاه/ تداوم غیبت خارجی های تراکتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار