بازداشت چند کارمند شهرداری استانبول برای دید زدن در زندگی خصوصی مردم با دوربین های شهرداری

1402/08/14 - 13:42 - کد خبر: 102353 نسخه چاپی

نصر: قابل ذکر است که پرونده رسوایی کارکنان شهرداری استانبول پس از آن به جریان افتاد که دو سال پیش ماموران اداره بازرسی به فیلم های مشکوکی در داخل دستگاه های ضبط دوربین های شهردای پی بردند.

به گزارش نصر، سه کارمند شهرداری کلانشهر استانبول به اتهام استفاده از دوربین های این نهاد برای دیدن زدن به خانه های مردم بازداشت شدند.
به گزارش عصر ترکیه به نقل از روزنامه صباح، پلیس 3 نفر از کارمندان شهرداری استانبول را به اتهام استفاده از دوربین های قوی شهرداری برای دید زدن زندگی خصوصی و شبانه مردم و ضبط تصاویر آن بازداشت کرد و پرونده های آنها را به دادستانی ارسال کرد.
دوربین هایی که این افراد با آن خانه های مردم، هتل ها و مراکز تفریحی را دید می زدند و به زندگی شبانه آنها سرک می کشیدند، متعلق به اداره آتش نشانی استانبول است که از قابلیت بسیار بالایی برخوردار است و برای رصد موارد آتش سوزی و حوادثی از این قبیل استفاده می شود.
هم اکنون در 24 نقطه از استانبول از این دوربین های بسیار قوی نصب است.
قابل ذکر است که پرونده رسوایی کارکنان شهرداری استانبول پس از آن به جریان افتاد که دو سال پیش ماموران اداره بازرسی به فیلم های مشکوکی در داخل دستگاه های ضبط دوربین های شهردای پی بردند.
قاضی پرونده درخواست 3 سال حبس را برای متهمان کرده است.
انتهای پیم/
بازداشت چند کارمند شهرداری استانبول برای دید زدن در زندگی خصوصی مردم با دوربین های شهرداری خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار