مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبر داد:

جریمه ۵.۹۴ میلیارد ریالی قاچاق موتورسیکلت در مرند

1402/08/14 - 13:22 - کد خبر: 102351 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: مالکان دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق در مرند به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی»، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده مباشرت در نگهداری دو دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق از سوی نیروی انتظامی مرند به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده بود.
وی با بیان اینکه به این پرونده در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی مرند رسیدگی شد، اظهار کرد: شعبه پس از بررسی گزارش و دریافت دفاع متهمان، اتهام مباشرت در نگهداری کالای قاچاق را محرز اعلام و مالکان آن ها را علاوه بر ضبط موتورسیکلت ها به پرداخت جریمه مذکور محکوم کرد.
مدیران هشت مدرسه غیردولتی عجبشیر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح بازرسی مشترک از مدارس دولتی و غیردولتی استان، گفت: در این راستا هشت فقره پرونده توسط گشت مشترک بازرسی از مدارس عجبشیر تشکیل و در شعبه تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.
حضرتی، ادامه داد: شعبه پس از بررسی گزارش بازرسان و دریافت دفاع متهمان، اتهام گرانفروشی را محرز اعلام و مدیران مدارس متخلف را به پرداخت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی یادآور شد: طرح بازرسی از مدارس، اواخر شهریور ماه با تشکیل تیم های بازرسی مشترک در استان اجرا شد.
در نیمه نخست سال جاری به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از دو هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/
جریمه ۵.۹۴ میلیارد ریالی قاچاق موتورسیکلت در مرند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار