مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خبر داد

برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه رینوتکس تبریز

1402/08/14 - 12:27 - کد خبر: 102344 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، زهرا کوهی در نشست هماهنگی این رویداد که با حضور جمعی از بانوان نوآور، فناور و کارآفرین استان برگزار شد، با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، امیدآفرینی را مهمترین مسأله حاضر کشور عنوان و با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه رینوتکس، بهبود فضای کسب و کار را از جمله مهمترین اهداف، نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بیان کرد.
وی نقش‌آفرینی بانوان نوآور و فناور در این نمایشگاه را عامل موج‌آفرینی در عرصه‌های مختلف و ظرفیت‌سازی برای فعالیت بانوان مطرح کرد.
وی اظهار کرد: قسمت نمایشگاهی رینوتکس فضای مناسبی جهت ارائه طرح‌های نوآورانه و فناورانه و فرایند داوری و ارزیابی طرح‌های حاضر در نمایشگاه و حوزه رقابت است.
کوهی به برگزاری رویدادهای تخصصی ویژه بانوان و خانواده که برای اولین بار برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: حضور بانوان توانمند و اثرگذار که توانسته‌اند در دو عرصه خانواده و اشتغال انسجام بیافرینند به عنوان نمونه‌های عینی و عامل الگوسازی مطرح در میان بانوان جامعه است.
وی ابراز امیدواری کرد: با اولین حضور بانوان فناور به صورت تخصصی در این رویداد، بتوانیم تجربه موثری برای سال‌های بعد رقم بزنیم.
انتهای پیام/
برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه رینوتکس تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار