خبر/

رضایت پاکو خمس از چمن ورزشگاه یادگار امام

1402/08/13 - 19:58 - کد خبر: 102326 نسخه چاپی

نصر: باشگاه تراکتور و در راس آن سرمربی این تیم از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام رضایت خود را اعلام کردند.

به گزارش نصر، پاکو خمس سرمربی نامدار و کاربلد اسپانیایی تیم تراکتور چند روز پس از نشستن بر روی نیمکت تیم تراکتور  در چندین بازی این تیم در ورزشگاه یادگار امام از وضعیت چمن این ورزشگاه گلایه کرده بود که همین موضوع باعث ناراحتی هواداران و تلاش مسئولان برای رفع این مشکل سبب شد.
قضیه چمن ورزشگاه یادگار امام تا جایی پیش رفت که حتی وزیر اسبق ورزش و جوانان هم در این خصوص اظهار نظر کرده بود اما زمان حضور وی برای پیگیری چمن در راس وزارت کفاف نداد تا مسئولان ورزش استان تمام تلاش خود را برای احیای چمن ورزشگاه به کار گیرند.
اقدامات گسترده در خصوص تقویت چمن با استفاده از متخصصان این حوزه و به کارگیری دستگاه های مربوط به چمن ورزشگاه آزادی سبب شد تا چمن این ورزشگاه روز به روز بهتر شود تا اینکه نظر سرمربی تراکتور را جلب کند.
باشگاه تراکتور نیز روز شنبه در همین زمینه با صدور پیامی از مسئولان ورزشگاه یادگار امام(ره) در بهسازی و آماده‌سازی این مجموعه ورزشی برای میزبانی تراکتور در مسابقات لیگ برتر قدردانی کرد.
در متن اطلاعیه باشگاه آمده است: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با انجام تغییرات گسترده در رختکن‌ها، ایجاد تونل ورودی به سبک ورزشگاه‌های مدرن، تعویض کامل پیست تارتان، اصلاح نورافکن‌های ورزشگاه و تعمیرات بهینه اسکوربورد در مدت زمان کوتاه، نشان داد که به بهسازی این سرمایه ملی اهتمام کامل دارد. 
چمن ورزشگاه نیز با انجام تغییرات در شیوه مراقبت و نگهداری شرایط مطلوبی داشته و «پاکو خمز» - سرمربی تیم - نیز در مقام مقایسه با چمن سایر ورزشگاه‌ها به این تغییرات مثبت اشاره داشته است و در همین زمینه از حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان  و شرفشاهی معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان، ناصر هوشیار  مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره)  بابت این اقدامات ارزنده تشکر و قدردانی کنیم.
گفتنی است خمز در ابتدای حضورش در ایران چمن این ورزشگاه را با استادیوم های اسپانیا مقایسه می کرد که با حضور در سایر ورزشگاه های ایران. چمن تبریز را بهتر از چمن سایر شهر ها ارزیابی کرد.
البته انتطار می رود خمز به موضوع کیفیت پایین بازیکنان این تیم هم نظر داشته باشد که این بازیکنان حتی در بهترین چمن های دنیا هم به درد تیم تراکتور نخواهد خورد و بایستی فکری به حال برخی بازیکنان بی کیفیت تیم کند.
انتهای پیام/
رضایت پاکو خمس از چمن ورزشگاه یادگار امام حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار