مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد:

افزایش بیش از هفت درصدی مصرف برق در تبریز

1398/10/03 - 17:00 - کد خبر: 10231 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با مقایسه میزان مصرف برق در هشت ماه اول سال با مدت مشابه سال گذشته، گفت: با وجود کاهش مصرف برق در بخش روشنایی معابر، مصرف برق به دلیل رشد در سایر بخش‌ها 7.05 درصد افزایش داشته است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، عادل کاظمی با بیان این‌که طی این مدت، در بخش خانگی با همکاری مناسب شهروندان تبریزی و با وجود افزایش تعداد انشعابات، تنها با 0.66 درصد افزایش مواجه هستیم، اظهار کرد: مصرف برق در بخش خانگی از 752 میلیون کیلووات ساعت به 757 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.
وی با بیان اینکه مصرف برق در بخش تولید با مصرف برق در بخش خانگی برابری می‌کند، یادآور شد: بیشترین افزایش مصرف در بخش تولید (صنعت و معدن) بوده و این بخش با افزایش مصرف 18.05 درصدی، میزان مصرف خود را از 640 میلیون کیلووات ساعت به 756 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.
وی ادامه داد: با تجهیز روشنایی معابر به لامپ‌های LED، علی‌رغم افزایش سطح پوشش معابر منطقه، مصرف این بخش 11.53 درصد کاهش یافته و از 43 میلیون کیلووات ساعت به 38 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.
کاظمی اظهار کرد: میزان مصرف برق در بخش عمومی نیز با افزایش هفت میلیون کیلووات ساعت، به 228 میلیون کیلووات ساعت رسیده و مصرف برق در بخش کشاورزی نیز با دو میلیون کیلووات ساعت افزایش، به 176 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.
وی اضافه کرد: مصرف برق در سایر مصارف نیز طی هشت ماه اول سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 21 میلیون کیلووات ساعت افزایش(افزایش 8.95درصدی)، به 255 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی در پایان با بیان اینکه مقایسه‌ی مصرف برق طی هشت ماهه‌ی نخست سال جاری با سال گذشته در تمامی بخش‌ها حاکی از افزایش 164 میلیون کیلووات ساعتی دارد، گفت: افزایش مصرف برق طی این مدت از دو هزار و 64 میلیون کیلووات ساعت به 2210 میلیون کیلووات ساعت رسیده است و در مجموع شاهد رشد 7.05 درصدی مصرف برق در حوزه‌ی عملکردی شرکت هستیم.

انتهای پیام/
افزایش بیش از هفت درصدی مصرف برق در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار