مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

دنیا نظاره‌گر ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه است

1402/08/13 - 12:11 - کد خبر: 102286 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به پیام راهپیمایی ۱۳ آبان ماه به دنیا، گفت: دنیا نظاره‌گر ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استکبارستیزی یکی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است که پس از گذشت بیش از چهل سال از عمر این انقلاب شکوهمند به رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نه تنها رنگ نباخته است بلکه روز به روز در حال پررنگ‌تر شدن است.
وی افزود: اگر روزگاری ملت شریف ایران در مقابل طاغوت کوچکی هم‌چون شاه پهلوی ایستادند و سرنگونش کردند، امروز همان مردم در مقابل بزرگترین طاغوت دنیا که از هر قدرتی انتظاری جز تسلیم و کرنش در مقابل خویش ندارد، قد علم کرده‌اند که بگویند عزت یک ملت قابل معامله نیست.
وی ادامه داد: امروز استیصال و واماندگی آمریکای جنایتکار از وضع تحریم‌های شتابزده و چندباره و تکراری علیه ملت شریف ایران وحمایت از رژیم کودک کش اسرائیل ستمگر پیدا است.
حسینی گفت: ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ دانش آموزان و دانشجویان علیه جاسوس‌ها و شیاطین آمریکایی به پا خاستند که بگویند ما ملت مستقلی هستیم و سر تعظیم در مقابل هیچ ابرقدرتی فرو نمی‌آوریم.
وی تاکید کرد: آری؛ امروز آرمان آن‌ها به ثمر نشسته و دنیا نظاره‌گر ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه است.
انتهای پیام/
دنیا نظاره‌گر ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار