امام جمعه تبریز:

دانش آموزان در نظم نوین جهانی اثرگذار باشند

1402/08/13 - 11:19 - کد خبر: 102281 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید خوب درس بخوانید تا در نظم نوین جهانی نقش اثر گذار و مثبت داشته باشید.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین « سیدمحمدعلی آل هاشم» روز شنبه در آیین زنگ استکبارستیزی در مدرسه عفتیه تبریز با یادی از شهید آرمان علی وردی بسیجی استکبارستیزی که در اغتشاشات پارسال به دست مزدوران استکبار به شهادت رسید، گفت: باید ادامه دهنده راه این شهیدان بزرگوار باشیم.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی تبعید امام راحل، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان است و نواخته شدن زنگ استکبار در مدارس باید زمینه ساز آشنایی دانش اموزان با این وقایع باشد.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: این روز باید موجب آشنایی بیشتر نسل جدید با مفهوم استکبار و استکبارستیزی، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب شود.
همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبارستیزی با شعار « نظم نو جهانی با نسل آرمانی » در مدارس آذربایجان شرقی به صدا درآمد و دانش آموزان فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.
انتهای پیام/
دانش آموزان در نظم نوین جهانی اثرگذار باشند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار