امام جمعه تبریز:

صهیونیست ها در مدیریت افکار عمومی شکست خوردند

1402/08/12 - 15:19 - کد خبر: 102258 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش های اسرائیل غاصب برای برون رفت از بحران غزه، گفت: صهیونیست ها در مدیریت افکار و اذهان عمومی جهانیان برای توجیه اعمال ننگین و وحشیانه خود به طور کامل شکست خوردند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، با ابراز انزجار از بمباران های بی وقفه و کودک کشی رژیم منحوس اسرائیل، اظهار کرد: کودک‌کشی و حمله به خانه های مردم عادی توسط صهیونیست‌ها، ناشی از خشم و ناتوانی این رژیم غاضب در صحنه نبرد است و این جنگ به پیروزی قطعی فلسیطنی ها به پایان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه غزه از حدود ۲۷ روز قبل آماج حملات سلاح های سبک و سنگین اسرائیل غاصب از زمین، دریا و هوا قرار گرفته است، یادآور شد: با وجود این همه نسل‌کشی در غزه و وضعیت وخیم انسانی در منطقه، متاسفانه کشورهای غربی برای حمایت از آتش‌بس خودداری کرده و نشان دادند که شعارهای زیبای حقوق بشر آنها یک کلاه بزرگ بر سر بشریت بوده و برای منافع خود از آن انواع سوء استفاده را می کنند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: با وجود جنایت‌های وحشیانه صهیونیست ها، تاکنون هیچ دستاورد نظامی در غزه نداشته است و با به بن رسیدن ارتش توخالی در زمین، حتی در مدیریت افکار عمومی نیز با شکست های مفتضحانه مواجه شده اند.
وی با اشاره به اینکه صدای حمایت‌های مردمی در سراسر جهان و کشورهای مختلف از فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری بلند است، گفت: امروز جهان شاهد برگزاری یک رفراندوم میدانی و خیابانی در حمایت از مردم مظلوم غزه است.
خطیب جمعه تبریز از دولت و ملت جمهوری آذربایجان درخواست کرد نسبت به قطع صادرات نفت به اسرائیل وارد عمل شده و اقتصاد کشورشان را به یک رژیم کودک کش متصل نکنند.
وی ادامه داد: جمهوری آذربایجان بیش از ۶۰ درصد نفت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تامین می‌کند و اگر این صادرت قطع شود، به طور حتم مشتریان دیگر برای نفت آذربایجان در جهان پیدا می شود.
امام جمعه تبریز به فرار رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اشاره و اضافه کرد: این روز مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی، یادآور سه رخداد بزرگ و آرمانی شامل تبعید حضرت امام به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان انقلابی در سال ۵۷ جلوی دانشگاه تهران و تسخیر انقلابی و حماسی جاسوس‌خانه سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان است که باعث پدید آمدن گفتمان استکبارستیزی در جهان اسلام شد.
آل هاشم گفت: ۱۳ آبان ریشه‌کن شدن ریشه‌های فساد آمریکا در ایران عینیت یافت و روز نابودی سال‌ها دخالت و خیانت و کودتای این کشور علیه ملت ایران می باشد.
وی با یادآوری روز فرهنگ عمومی برابر با ۱۴ آبان بر توجه به مهندسی فرهنگی در کشور تاکید کرد و افزود: مهندسی فرهنگی یک موضوع و تخصصی است که باید با همت و تلاش بیشتر برای ارتقای فرهنگ عمومی اقدام کرده و امیدآفرینی، خودباوری و جلوگیری از اسراف و تجمل‌گرایی و فرهنگ اقتصادی را در سطح جامعه نهادینه کرد.
آل هاشم یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی در استان ها می‌تواند برای توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی کارهای زیادی انجام دهد ، اما باید اذعان کرد آنچه مورد انتظار بوده هنوز به آن نرسیده‌ایم.
انتهای پیام/
صهیونیست ها در مدیریت افکار عمومی شکست خوردند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار