سرمربی تیم فوتبال تراکتور؛

در ضربات آخر خوب عمل کردیم

1402/08/11 - 18:53 - کد خبر: 102248 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر نساجی گفت: هم در دفاع و هم در حمله خوب عمل کردیم و در ضربات آخر خوب بودیم.

به گزارش نصر، پاکو خمس،‌ سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر نساجی اظهار کرد:  به هدف خودم رسیدم و اظهاراتم در نشست بعد از بازی قبل جواب داد و بازیکنان به خودشان آمده بودند.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دلیل گل تراکتور از ضربه مجدد به تمرینات این هفته مربوط می‌شود؟ گفت: نه دلیلش تمرین نبود، ما در این هفته ضربات کاشته کار نکردیم و موارد دیگر را در تمرینات انجام دادیم. تیم ما تیمی است که سخت می‌توان به آن ضربه زد.
خمس در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا عارف رستمی وینگر بازی کرد یا مهاجم؟ گفت: در ابتدای بازی وینگر بازی کرد بود و بعداً به نوک حمله انتقال پیدا کرد.
او در خصوص اخراج ریکاردو آلوز از زمین گفت: کارت زرد آلوز به ناحق داده شد. داور باید کارتش را برای چیزهای مهم‌تری نگه دارد و در خصوص کارت قرمز مستقیم باید بگویم، حرکت آلوز قرمز نداشت. عضله دوقلوی آلوارو خیمنس با ضربه بازیکن حریف پاره شد اما اخراجی در کار نبود.
سرمربی تراکتور در خصوص شعار هواداران تراکتور عیله داور گفت: من هیچ‌وقت طرفدار این نیستم که به کسی توهین شود اما در بازی‌های خارج از خانه هر چه می‌خواهند به ما می‌گویند و نباید این اتفاق بیفتد. یعنی شما می‌گویید داور بیشتر از ما ارزش دارد؟ اینجا توهین به هرکسی انجام شود اشتباه است. من امیدوارم فدراسیون باهوش عمل کند و باشگاه ما را محروم نکند.
انتهای پیام/
 در ضربات آخر خوب عمل کردیم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار