25 آبان ماه/

کنسرت موسیقی «فراق» در تبریز روی صحنه می رود

1402/08/11 - 17:33 - کد خبر: 102238 نسخه چاپی

نصر: کنسرت موسیقی «فراق» اثر هنرجویان مکتب خانه هنر شمس تبریزی 25 آبان ماه در تالار پتروشیمی تبریز روی صحنه می رود.

به گزارش نصر، جواد شیروانی، سرپرست این گروه ضمن اعلام این خبر، افزود: 16 ماه است که این گروه موسیقی برای اجرای صحنه ای تمرین می کنند و انشاالله 25 آبان ماه مردم هنردوست تبریز شاهد اجرا و هنرنمایی آن ها خواهند بود.
وی ادامه داد: این کنسرت با گروه 60 نفری روی صحنه خواهد رفت که 40 نفر از آن ها جزو هنرجویان فعلی مکتب خانه هنر شمس تبریزی هستند و 20 نفر دیگر هم در گذشته جزو هنرجویان ما و اساتید فعلی موسیقی آذربایجان هستند.
این استاد تارنوازی با بیان اینکه از سال 76 فعالیت حرفه ای خود را در عرصه هنر موسیقی آغاز کرده است، گفت: از سال 88 به طور رسمی مکتب خانه هنر شمس تبریزی را پایه گذاری کرده و برای آموزش این هنر به هنرآموزان تبریز و دیگر شهرها به صورت حرفه ای فعالیت کردیم.
شیروانی افزود: من همیشه با اساتید هنر موسیقی آذربایجان و تبریز روی صحنه رفته ام، اما این بار می خواهم با جوانان عزیز و آینده دار روی صحنه برویم تا هنر و استعداد این عزیزان نمایان شود.
وی ادامه داد: جوانان عزیز ما در 25 آبان در تالار پتروشیمی طی دو سانس روی صحنه خواهند رفت و با توجه به استقبالی که انجام شده، برای تمدید اجرا در تبریز و برگزاری کنسرت های موسیقی در شهرستان های استان و استان های اطراف نیز برنامه ریزی می کنیم.
شیروانی در بخش دیگری از سخنات خود گفت: باید از هنر جونان و استعدادهای آن ها حمایت شود و این برای جوانان انگیزه بزرگی ایجاد می کند، چرا که آن ها آینده هنر و موسیقی ما را شکل خواهند داد.
انتهای پیام/
کنسرت موسیقی «فراق» در تبریز روی صحنه می رود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار