استاندار آذربایجان شرقی:

همکاری تمام دستگاه‌ها در موضوع حرایم کوجوار تبریز ضروری است

1402/08/11 - 15:27 - کد خبر: 102230 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها برای تعیین حرایم کوجوار گفت: کارگروه بررسی و رفع موانع حرایم کوجوار باید در اسرع وقت تشکیل شود.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: موضوع کوجوار یکی از مسائلی بود که در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.
 وی تاکید کرد: لازمه اینکه بحث حرایم کوجوار تعیین تکلیف شود و وضعیت آن مشخص شود، همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها و سازمان‌هاست؛ اقداماتی که شهرداری انجام داده، به دلیل آن که یکی از مناطق آسیب پذیر محسوب می.شود، ارزشمند است و امیدواریم به همین روال ادامه یابد تا ساماندهی و اتمام پروژه‌ها بتواند فضلی مناسبی بین مردم ایجاد نماید.
رئیس شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل حرایم کوجوار کارگروهی متشکل از مسکن و شهرسازی، گاز، برق و پتروشیمی، تشکیل و راهکارهای مناسب برای این موضوع احصاء شود و تا جایی که مقررات و قانون اجازه می‌دهد، باید تصمصیمات منطقی اتخاذ شود.
خرّم با تاکید بر لزوم فعال شدن کارگروه اجتماعی استانداری اظهار کرد: با توجه به اینکه کارگروه اجتماعی به شورای اجتماعی ارتقا یافته، لازم است جلسات آن فعال شده و موضوعات هر شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.
 وی در ادامه به نقشه مهندسی فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان جزو مطالبات شورای فرهنگ عمومی بوده و باید با در نظر گرفتن منابع برای مواردی که اجرا خواهند شد، تعیین تکلیف شود، زیرا که جزو اولویت‌های کاری سال ۱۴۰۲ بوده و نباید مورد غفلت واقع شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: موضوع حریم کوجوار در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان در جلسه هیئت وزیران مطرح و مقرر شد که «یو.تی.ام» آن منطقه با جغرافیای فعلی به محیط زیست کشور ارائه شده و مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/
همکاری تمام دستگاه‌ها در موضوع حرایم کوجوار تبریز ضروری است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار