دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تشکیل شبکه همراهان مردمی و نخبگان وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی

1402/08/11 - 13:01 - کد خبر: 102216 نسخه چاپی

نصر: دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها از تشکیل چهارمین شبکه همراهان مردمی و نخبگان وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، سلطانی وش در حاشیه نشست شبکه همراهان مردمی و نخبگان وزارت راه و شهرسازی در تبریز هدف اصلی از راه اندازی این شبکه در مراکز استان‌ها را هم افزایی ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی در اجرای طرح‌های  بخش راه و شهرسازی و رفع موانع و مشکلات پیش روی این بخش بیان کرد.
سلطانی وش با بیان اینکه این شبکه‌ها در راستای تحقق مردمی سازی به عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی دولت سیزدهم و استفاده و تعامل حداکثری مجموعه‌های مردمی و نخبگانی با دولت ایجاد می‌شود افزود: بر این اساس وزارت راه و شهرسازی در هر استان شبکه‌ای از جریان‌های نخبگان، علمی و مردمی را در حال راه اندازی است تا بازوی مشورتی و اجرایی مدیران این حوزه باشند.
وی افزود: در این طرح در گام نخست همه ظرفیت‌های مردمی اعم از استادان دانشگاه ها، گروه‌های جهادی، رسانه ای، دانشجویی، نخبگان و دانش بنیان ها، تشکلها، گروه‌های مردم نهاد و افراد شاخص و موثر شناسایی می شوند و در گام بعدی در جلساتی ضمن طرح موضوع و مباحثه به مدل اجرایی و عملیاتی می رسیم.
سلطانی وش ادامه داد: با برگزاری این جلسات تلاش می‌کنیم اتصال مجموعه‌های مردمی و کسانی که دغدغه کمک به دستگاه‌های اجرایی را دارند اتصال هوشمند، کارشناسی شده و پایدار باشد.
 وی گفت: در شبکه همراهان مردمی و نخبگان وزارت راه و شهرسازی در استانها گروه‌های مسکن و حمل و نقل با زیر مجموعه‌های فرعی شکل می‌گیرد.
شبکه همراهان مردمی و نخبگان وزارت راه و شهرسازی پیشتر در سه استان آذربایجان غربی، مازندران و خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز کرده بود.
انتهای پیام/
تشکیل شبکه همراهان مردمی و نخبگان وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار