شهردار منطقه پنج تبریز

ساماندهی وضعیت آسفالت بزرگراه پاسداران شهر تبریز

1402/08/11 - 12:57 - کد خبر: 102215 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه پنج تبریز از ساماندهی وضعیت آسفالت کمربندی شمالی این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند اظهار کرد: در روز‌های اخیر وضعیت آسفالت لاین رفت و برگشت اتوبان پاسداران تبریز (کمربندی شمالی) توسط شهرداری این منطقه در حال ساماندهی است.
وی افزود: توزیع آسفالت در بخشی از اتوبان پاسداران صورت گرفته است و هفته جاری نیز در مسیر حدفاصل بازار ماهی تا میدان شهید فهمیده، به مساحت ۲۴ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی می‌شود.
شهردار منطقه پنج تبریز با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در این حدفاصل توزیع می‌شود، ادامه داد: پیش از این، ضلع جنوبی اتوبان پاسداران و میدان فهمیده، آسفالت‌ریزی شده است.
وی به آسفالت مسیر بلوار سبز اتوبان پاسداران اشاره کرد و ادامه داد: این مسیر به طول ۴۰۰ متر و عرض هشت متر، زیرسازی و بهسازی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود ۴۵۰ تن آسفالت توزیع شود.
پورخردمند با اشاره به جلوگیری از خطرات احتمالی ریزش سنگ‌های لاشه کوه عینالی مسیر اتوبان پاسداران در ورودی ولی امر، تصریح کرد: این مسیر از طریق عملیات عمرانی پلکانی کردن محل ترانشه‌های تپه مشرف به اتوبان پاسداران، نسبت به رفع خطر حاشیه مسیر اقدام می‌شود.
وی اضافه کرد: به دنبال اجرای این عملیات عمرانی، احتمال ریزش کوه یا سنگریزه‌های تپه مشرف به اتوبان پاسداران برطرف و از خودرو‌های عبوری این مسیر رفع خطر می‌شود.
انتهای پیام/
ساماندهی وضعیت آسفالت بزرگراه پاسداران شهر تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار