وزیر نیرو خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه آب و برق تا پایان سال

1398/10/03 - 15:35 - کد خبر: 10219 نسخه چاپی

وزیر نیرو گفت: در قالب پویش " الف. ب. ایران" تا پایان سال ۲۲۷ پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، رضا اردکانیان ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به شهر ششتمد با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال اظهار داشت: پویش "هر هفته الف. ب. ایران" از مهر ماه آغاز شده و تا پایان سال 227 پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری 33 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر نیرو خاطرنشان کرد: تا امروز که در هفته دهم این طرح در استان خراسان رضوی هستیم، 86 پروژه با سرمایه‌گذاری هفت هزار و 100 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و این مسیر تا پایان سال ادامه دارد.
اردکانیان ادامه داد: امیدواریم با نزول رحمت الهی و بارش‌ها حداکثر بهره از این نعمت هم در حوزه مصرف و هم جمع‌آوری فاضلاب و استفاده مجدد از آن ببریم.
وی با بیان اینکه از سایر منابع زیست محیطی درخواست مصرف صحیح را داریم تا با این الگوی مناسب و اخلاق خوب زندگی را در همه جای کشور پایدار و توام با آرامش کنیم، اظهار داشت: امسال تاکنون بیش از 20 درصد از متوسط بلندمدت بارش بیشتر داشته‌ایم اما بارش‌ها نسبت به سال گذشته چهار درصد کمتر شده است.
اردکانیان تصریح کرد: در استان خراسان رضوی 30 درصد بارندگی‌ها بیشتر از متوسط بلند مدت بوده اما از سال گذشته مقداری کمتر بوده است. با توجه به گنجایش خوب سدها و مدیریت خوب امیدواریم امسال حداکثر بهره‌برداری را از نزولات و بارش‌ها ببریم.
انتهای پیام/
بهره‌برداری از ۳۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه آب و برق تا پایان سال خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار