در تالار وحدت دانشگاه تبریز برپا می‌ شود:

برگزاری بخش علمی بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور در تبریز

1402/08/10 - 15:40 - کد خبر: 102181 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از برگزاری بخش علمی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری به عنوان بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور در ۱۵ آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار افزود: بخش علمی بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور در راستای دستیابی به یافته های جدید و تحول آفرین در حوزه سرمایه گذاری، اقتصاد و توسعه پایدار شهری- منطقه ای در داشگاه تبریز برگزار می شود.
هوشیار بر اهمیت تقویت توان راهبردی شهرداری تبریز با برگزاری بخش علمی بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور تاکید کرد و گفت: اهتمام شهرداری تبریز برای برگزاری همایش بخش علمی با مشارکت دانشگاه تبریز ابعاد جهانی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز را تضمین می کند.
وی اظهار کرد: الگوی مشارکت و سرمایه گذاری و تامین مالی، آسیب شناسی پروژه های راکد، توسعه هوشمند و دانش بنیان شهری، اسکان غیر رسمی به عنوان موضوعات اصلی در پنل های تخصصی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز تعیین شده است.
هوشیار تصریح کرد: بنابر نظرات متخصصان امر، زمینه‌های مستعد برای جذب سرمایه‌گذاری در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز مناطق حاشیه‌نشین و بافت‌های ناکارآمد شهری، استارت‌آپ‌ها، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان، خدمات شهری، محیط زیست و پسماند، میراث فرهنگی و بافت‌های تاریخی، شهر هوشمند و خلاق، گردشگری، تفریحی و صنایع دستی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، انرژی‌های تجدیدپذیر، درمان و سلامت، حمل و نقل شهری – منطقه‌ای، صنعت و معدن، ارتقای زیست‌پذیری شهری، بازرگانی، کشاورزی، مسکن، املاک و مستغلات، پروژه‌های زیرساختی شهری – منطقه‌ای است.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به اینکه همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز، فرصتی بی نظیر در جذب سرمایه گذار است یادآور شد: بخش علمی این همایش به عنوان فعالیت جدی در عرصه شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش رو در شهر تبریز ۱۵ آبان امسال در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.
پنل های تخصصی، کارگاه ها و  ارائه مقالات علمی با عنوان «الگوی مشارکت، سرمایه گذاری و تامین مالی» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در آمفی تئاتر شماره یک دانشکده اقتصاد و مدیریت، «آسیب شناسی پروژه های راکد» از ۱۴ تا ۱۶ در آمفی تئاتر شماره دو دانشکده اقتصاد و مدیریت، «توسعه هوشمند و دانش بنیان شهری» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در تالار استاد ناصر کاتوزیان در دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی، «بالانس منابع و مصارف شهرداری ها» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در آمفی تئاتر شماره سه دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی و پنل «سکونتگاه های غیر رسمی un-habitat» از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر شماره سه دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
برگزاری بخش علمی بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار