اقدام عملی شورای شهر برای تخلیه عمارت ساعت؛

آغاز تخلیه عمارت ساعت/ شورا از عمارت می‌رود

1402/08/10 - 14:58 - کد خبر: 102180 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر تبریز گفت: با تکمیل ساختمان جدید شورای اسلامی شهر تبریز، انتقال واحدهای اداری شورای شهر از عمارت ساعت آغاز شد.

به گزارش نصر، شهرام دبیری با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده طی چند مرحله عمارت ساعت به طور کامل تخلیه می‌شود.
او افزود: در مرحله اول واحدهای اداری شورای شهر تبریز به ساختمان جدید منتقل می‌شود. در مرحله بعدی همزمان با تجهیز دفاتر اعضای شورای شهر، اعضای محترم به ساختمان جدید نقل مکان خواهند کرد.
رئیس شورای شهر تبریز اظهار داشت: در مرحله نهایی، با تکمیل صحن شورای شهر در ساختمان جدید، جلسات شورا نیز در ساختمان جدید برگزار خواهد شد.
وی گفت: ساختمان عمارت شهرداری تبریز به دلیل اهمیت بالایی که برای شهر دارد نیازمند مرمت بوده و همه ما وظیفه داریم در راستای نگهداری این ساختمان و بنا همکاری کنیم. انتقال شورا به ساختمان جدید که خواست عمومی از زمان تشکیل شوراها بوده خوشبختانه در دوره شورای ششم به وقوع پیوست.
دبیری با قدردانی از تلاش شهردار تبریز، شهرداری منطقه ۵ و سازمان عمران و تمام کسانیکه در امر ساخت ساختمان جدید تلاش کرده اند گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام یافته امکان دسترسی شهروندان به ساختمان جدید را تسهیل کنیم.
انتهای پیام/
آغاز تخلیه عمارت ساعت/ شورا از عمارت می‌رود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار