آتاپایپ دانش بنیان شد:

افتتاح واحد میکسر اتوماسیون بزرگترین واحد تولیدی پلیمری استان

1402/08/10 - 09:17 - کد خبر: 102141 نسخه چاپی

نصر: مدیر واحد تحقیق و توسعه گروه تولیدی خسرو نیکو پلاست از دانش بنیان شدن بزرگترین واحد تولیدی پلیمر استان با نام تجاری آتاپایپ خبرداد و گفت: آیین گرامیداشت کسب گواهی دانش بنیان شرکت آتاپایپ همزمان با واحد میکسر اتوماسیون این کارخانه افتتاح شد.

نصر: مراد اسلام زاده در گفتگو با نصر ضمن اشاره به روند دریافت گواهی دانش بنیان شرکت آتاپایپ، گفت: در گام بلندی که به سمت دانش بنیان شرکت آتاپایپ برداشتیم در ابتدای مسیر تحقیق جامعی در مورد چالش های تامین مواد اولیه در تولید UPVC انجام گرفت.
وی با بیان اینکه تحقیقات نشان داد، در تامین موادی که نام کمک فرایند تولید صنایع UPVC شناخته می شوند به دلیل تحریم و نواسانات قیمت ارز دچار مشکل هستیم، افزود: بررسی های مبتنی بر دانش واحد تحقیقات شرکت آتاپایپ و مهندسان این مجموعه کمک کرد به علم تولید این مواد دست پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: در ابتدا نمونه ازمایشگاهی این محصول را تولید کرده و انالیزهای متعددی انجام دادیم، همچنین نمونه ازمایشگاهی نیمه صنعتی UPVC که با این مواد تولید شده بود را در واحد تولید اتصالات استفاده کردیم و بررسی های کنترل کیفی طبق استانداردهای چندگانه انجام گرفت.
مدیر واحد تحقیق و توسعه این کارخانه با بیان اینکه این نمونه آزمایشگاهی تاثیر بسزایی در کیفیت محصول داشت، گفت: بعد از طی مراحل داوری پروپوزال طرح تولید مواد اولیه پلیمری موفق به کسب گواهی دانش بنیان شدیم.
شایان ذکر است، گروه صنعتی خسرونیکوپلاست با نام تجاری آتاپایپ ضمن تولید مواد اولیه پلیمری موفق به کسب گواهی دانش بنیان از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد و طی آیینی این رخداد مبارک را همزمان با افتتاح واحد میکسر اتوماسیون گرامیداشت.


 
 
 
 
 

 
 


انتهای پیام/
افتتاح واحد میکسر اتوماسیون بزرگترین واحد تولیدی پلیمری استان گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار