مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد؛

برنامه‌ریزی برای جذب گردشگران خارجی در منطقه آزاد ارس

1402/08/10 - 08:19 - کد خبر: 102140 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ما در بحث گردشگری خارجی خیلی موفق عمل نکردیم و برنامه ریزی کردیم تا در سطح کشور و بین الملل ظرفیت های منطقه آزاد ارس را معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار نصر، مجید کیانی در جشن ثبت جهانی کاروانسرای خواجه نظر در فهرست میراث جهانی یونسکو، افزود: ما در بین مناطق آزاد ایران در صنعت رتبه یک را داریم و در حوزه گردشگری هم ظرفیت های بسیار خوبی داریم که موید این مهم، آمار سال‌های اخیر است که منطقه آزاد ارس جزو بزرگترین مراکز گردشگرپذیر کشور بوده است.
وی افزود: ما در بحث گردشگری خارجی خیلی موفق عمل نکردیم و برنامه ریزی کردیم تا در سطح کشور و بین الملل ظرفیت های منطقه آزاد ارس را معرفی کنیم.
کیانی ادامه داد: پنج اثر ثبت جهانی در منطقه آزاد ارس داریم که با معرفی این ظرفیت ها در جهان خواهیم توانست بخش مهمی از رینگ گردشگری آذربایجان شرقی را شکل دهیم و قطعا با برنامه ریزی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای جذب گردشگران خواهیم توانست با کمترین میزان سرمایه‌گذاری بیشترین آورده را داشته باشیم. یکی از این آثار شاخص کاروانسرای خواجه نظر است که در مسیر جاده ابریشم نشان از تاریخ پرافتخار ما دارد.
انتهای پیام/
برنامه‌ریزی برای جذب گردشگران خارجی در منطقه آزاد ارس نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار