مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز خبر داد:

نظارت دقیق و مستمر بر سرویس مدارس در تبریز

1402/08/09 - 11:36 - کد خبر: 102102 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از نظارت دقیق و مستمر بر سرویس مدارس در این شهر خبر داد.

به گزارش نصر، قاصدی گفت: با همکاری پلیس راهور و اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نسبت به راه‌اندازی گشت‌های تلفیفی اقدام شده و نظارت دقیق و مستمری بر سرویس مدارس در این شهر صورت می‌گیرد.
 قاصدی گفت: از ابتدای مهر ماه تا پانزدهم مهر ماه امسال سازمان تاکسیرانی تبریز با راه‌اندازی گشت‌های خودرویی ویژه و استقرار بازرسین مقابل مدارس شهر نظارت دقیقی بر سرویس مدارس داشت.
وی گفت: گشت‌های ویژه نظارت بر سرویس مدارس و بازرسان نامحسوس با استقرار مقابل مدارس نواحی پنجگانه علاوه بر نظارت دقیق بر عملکرد سرویس‌های مدارس و دریافت مدارک خودرو‌های فاقد برچسب و کارت سرویس یا متخلف و هدایت آن‌ها به سازمان جهت انجام اقدامات قانونی در روان‌سازی ترافیک معابر نیز نقش موثری دارند.
وی ادامه داد:از آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون از ۱۴۳ مدرسه بازدید انجام شده و مدارک ۷۳۶ راننده فاقد کارت و برچسب سرویس مدرسه یا متخلف که بیش از ظرفیت خودرو دانش آموزان را جابجا کرده بودند دریافت و جهت اقدامات قانونی به مسئولان مربوطه در سازمان معرفی شده‌اند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تشدید این نظارت‌ها انجام گرفته است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود: طی این مدت تعداد ۴۲ شرکت حمل‌ونقل درون شهری نیز در سامانه سپند ثبت‌نام کرده اند که ۳۶ مورد از آن‌ها پس از بررسی‌های لازم موفق به دریافت مجوز فعالیت شده اند و از طریق این شرکت‌ها تعداد ۶۶۵ راننده متقاضی ارائه سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۵۴۲ نفر برچسب و مجوز ارائه سرویس مدرسه صادر و تحویل داده شده و مابقی نیز در حال طی مراحل قانونی هستند.
وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا شکایات خود را در خصوص سرویس مدارس از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۷۵۰۷۵۱ یا شماره تماس ۳۴۷۶۰۲۹۲ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی تبریز مطرح کنند.
انتهای پیام/
نظارت دقیق و مستمر بر سرویس مدارس در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار