معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

افزایش درخواست مجوز های صنعتی در آذربایجان شرقی

1398/02/09 - 13:02 - کد خبر: 1021 نسخه چاپی

نصر:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی افزایش درخواست جواز تأسیس واحدهای صنعتی نشانه امنیت سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی است.

به گزارش نصر ، علی جهانگیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت : سرمایه‌گذاری کلان صنعتگران مجرب ، نشان از امید به آینده‌ اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد : با وجود تمام تنگناهای موجود و تحمیل جنگ تمام‌عیار اقتصادی از سوی امریکا به کشورمان امروز شاهد توسعه فعالیت‌های اقتصادی در استان هستیم.

وی گفت : به‌منظور رفع مشکلات نیازمند انعطاف در قوانین و مقررات به نفع تولید هستیم تا بتوانیم ضمن حفظ شرایط موجودبرای توسعه اقتصادی کشور قدم برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تفویض بخشی از اختیارات به کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید افزود : بدون شک تفویض اختیار به ستاد تسهیل عامل مهمی در تسریع فرایندها خواهد بود و از موازی کاری‌ها کاسته خواهد شد.

جهانگیری همچنین در جلسه بررسی مشکلات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی استان گفت : تأمین مواد اولیه صنایع غذایی به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد : در ماه‌ های گذشته تلاش شده است تا صنایع غذایی استان مشکلی در تأمین مواد اولیه نداشته باشند و با هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیران ارشد ملی این موضوع همچنان مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تصمیم‌گیری‌های به‌موقع را برای بهبود وضع اقتصادی حاکم بر کشور ضروری دانست و افزود : مشکلی در تأمین مواد ضروری در استان وجود ندارد اما برای حفظ شرایط موجود نیازمند نگاه کارشناسی به مسائل اقتصادی و تصمیم‌گیری‌های به‌موقع در این خصوص هستیم.

وی خاطرنشان کرد : بهبود عملکرد زنجيره ‌تأمین در شرایط فعلی باید به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فعالان صنعت به‌ منظور پیشرفت و توسعه مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

افزایش درخواست مجوز های صنعتی در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار