معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی؛

جلوی خام فروشی طلا در آذربایجان‌شرقی گرفته شود

1402/08/09 - 10:38 - کد خبر: 102095 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به وجود معادن طلا در آذربایجان شرقی این امکان و پتانسیل وجود دارد که محصولات این حوزه در داخل استان فرآوری شده و جلوی خام فروشی گرفته شود چرا که با این کار ارزش آن چند برابر افزایش خواهد یافت.

 به گزارش نصر، محمد کلامی صبح امروز در کارگروه هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز  اظهار کرد: تبریز در حوزه تولید طلا و جواهر جزو قطب های کشوری است.
وی افزود: با توجه به وجود معادن طلا در آذربایجان شرقی این امکان و پتانسیل وجود دارد که محصولات این حوزه در داخل استان فرآوری شده و جلوی خام فروشی گرفته شود چرا که با این کار ارزش آن چند برابر افزایش خواهد یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز از روز ۲۵ تا ۲۸ آبان در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.
کلامی به برگزاری اولین همایش علمی این حوزه در تبریز اشاره کرد و بیان داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته نیز روز ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.
 نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای ایران، عراق، ترکیه و عمان در نمایشگاه بین المللی تبریز ثبرگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
جلوی خام فروشی طلا در آذربایجان‌شرقی گرفته شود خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار