فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد:

دستگیری سارق سابقه دار طلاجات زنان سالخورده در حین سرقت در مراغه

1402/08/09 - 09:58 - کد خبر: 102091 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق سابقه دار فریبکار و حرفه‌ای طلاجات زنان سالخورده که زندانی رای کار شهرستان های همجوار است، خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ فارسی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که مردی میانسال در سطح شهر به بهانه‌های مختلف اقدام به فریب و سرقت طلاجات (انگشتر، گوشواره و...) زنان سالخورده کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان، ابتدا با چهره زنی فرضی، سارق را مشخص و با انجام تحقیقات میدانی و روش‌های علمی کشف جرائم، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را حین سرقت انگشتر یکی از خانم‌های سالخورده دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد، سارق سابقه دار و زندانی رای کار بوده و اهل یکی از شهرستان‌های همجوار است که با پرسه زدن در معابر به بهانه‌های مختلف از جمله کمک به زنان سالخورده و همچنین با ادعای آشنایی با پسر آن‌ها، سوژه خود را انتخاب و با شگرد‌های خاص، انگشتر و گوشواره‌های آن‌ها را سرقت می‌کرده که در بازجویی‌های فنی تا کنون به ۹ فقره سرقت از زنان سالخورده و همچنین چند فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کرد.
سرهنگ فارسی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق، ۹ عدد انگشتر طلا به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف و تحویل مالباختگان شد که در این راستا چهار نفر مال‌خر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه متهم اصلی، تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تاکید کرد: پلیس طبق قانون با مخلان امنیت برخورد قاطع کرده، اما شهروندان نیز می‌بایست نسبت به ترفند‌های متقلبانه و فریبکارانه شیادان آگاه باشند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
انتهای پیام/
دستگیری سارق سابقه دار طلاجات زنان سالخورده در حین سرقت در مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار