معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی؛

تبریز جزو قطب های کشوری در حوزه طلا و جواهر است

1402/08/08 - 15:03 - کد خبر: 102066 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در کارگروه هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز گفت: تبریز در حوزه تولید طلا و جواهر جزو قطب های کشوری است.

به گزارش نصر، محمد کلامی افزود: با توجه به وجود معادن طلا در آذربایجان شرقی این امکان و پتانسیل وجود دارد که محصولات این حوزه در داخل استان فرآوری شده و جلوی خام فروشی گرفته شود چرا که با این کار ارزش آن چند برابر افزایش خواهد یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز از روز ۲۵ الی ۲۸ آبان در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.
کلامی به برگزاری اولین همایش علمی این حوزه در تبریز اشاره کرد و بیان داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته نیز روز ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.
گفتنی است نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای ایران، عراق، ترکیه و عمان در نمایشگاه بین المللی تبریز ثبرگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
تبریز جزو قطب های کشوری در حوزه طلا و جواهر است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار