گزارش اختصاصی نصر

نمایشگاه کیف و کفش ترکیه در قونیه/ حضور فعال تولیدکننده کفش تبریز

1402/08/08 - 13:25 - کد خبر: 102057 نسخه چاپی

نصر: اولین نمايشگاه بين المللي کیف و کفش ترکیه(نوبل مستر شوز) در شهر قونیه با شرکت بیش از ۲۰۰ برند داخلی ترکیه چهار لغایت هفت آبان  ماه سال‌جاری به مدت چهار روز برگزار شد.

به گزارش نصر؛ در این نمایشگاه از کشورهای مختلف جهان به ویژه جمهوری اسلامی ایران کلانشهر تبریز ۲۵ نفر از تجار، تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز با دعوت رسمی نمايشگاه به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند که علاوه بر ایران هیئت های از کشورهای عراق، عربستان، قطر، پاکستان، قرقیزستان و .... حضور داشتند.
 

 
براساس این گزارش؛ این اولین دوره نمایشگاه قونیه بود و علی رغم اینکه اولین  دوره اش بود، بسیار خوب با تعداد بیشتر غرفه ها و برندهای معتبر ترکیه حضور یافته بودند که از تبریز در قالب یک هیئت تجاری و صنعتی با هماهنگی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان کفش آذربایجان شرقی حضور یافته بودند و در این مدت از تجربیات و توانمندیهای تولیدکنندگان ترک برای کسب بازارهای جهانی و توسعه صادرات بهره متد شدند.


 این گزارش می افزاید؛ این تور تجاری و صنعتی با هماهنگی و محوریت  اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان کفش استان آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن کفش تبریز  ترتیب یافته بود که آقایان رحیم دژبانی نائب رئیس و فرهاد بهرامی دبیر اتحاديه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز و محمدحسین جباری نائب رئیس انجمن کفش تبریز و همچنین علیرضا جباریان فام ریاست  و عین اله حسین زاده مدیر ارتباطات و رسانه ای اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان کفش استان آذربایجان شرقی در این تور حضور داشتند.


در ادامه این گزارش آمده است: حضور رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان کفش استان آذربایجان شرقی به همراه نائب رئیس  و دبیر اتحاديه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز  در مراسم افتتاح رسمی نمايشگاه، برگزاری جلسه با مسئولان برگزاری نمایشگاه قونیه، برگزاری جلسه با مدیران نمایشگاه آیسف جهت حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه آبانماه آیسف استانبول، بازدید از مدرسه کفش قونیه  و برگزاری جلسه با مسئولان مدرسه کفش قونیه جهت برگزاری دوره های آموزشی مدل سازی و طراحی اعضای اتحادیه، برگزاری نشست های تخصصی با اساتید مدرسه کفش قونیه در حاشیه نمایشگاه، بازدید از مقبره مولوی، دیدار با تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان چرم و کفش قونیه  از برنامه های جانبی نمایشگاه بود.


هدف از این تور، ایجاد تبادل و تعامل اقتصادی و تجاری با تجار ترک بود
علیرضا جباریان فام رئیس اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان کفش استان آذربایجان شرقی در گفتگویی کوتاهی گفت: این تور تجاری و صنعتی با هدف توسعه صادرات و تبادل و تعامل اقتصادی با تجار ترک برای کسب بازارهای جهانی و استفاده از توانمندیهای صنعتگران خارجی برگزار شد.


وی افزود: حضورمان برای داشتن تجربه و شناخت بازار بسیار خوب بود و الحمدالله با جلساتی که برگزار کردیم با راههای  صادرات مطلع شدیم که قطع یقین در رونق تولید و توسعه صادراتی مهم خواهد بود.


جباریان فام در خاتمه گفت: الحمدالله استقبال خوبی از حضور تجار، تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز از سوی غرفه داران صورت گرفت و مذاکراتی خوبی شد که قطع یقین در تعاملات اقتصادی بسیار موثر بوده و امیدوارم با تداوم این چنین تورهای شاهد معرفی بیشتر برند کفش تبریز باشیم.
 شایان ذکر است: این تور توسط اتحاديه توليدکنندگان و صادر‌کنندگان کفش استان آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن کفش تبریز برگزار شد که در ایجاد ارتباط فعالان صنعت کفش تبریز با تجار سایر کشورها و معرفی توانمندی‌های صنعتگران استان آذربایجان شرقی بسیار موثر بود و در این سه روز مراودات تجاری و اقتصادي خوبی صورت گرفت و دوستان توليدکننده حاضر در نمايشگاه با تجار بسیاری از سراسر کشورهای جهان آشنا شدند.
عین اله حسین زاده
انتهای پیام/
نمایشگاه کیف و کفش ترکیه در قونیه/ حضور فعال تولیدکننده کفش تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن كريم زاد   6 ماه پیش  

اگر ايران جغرافياسى فدارل اؤلسايدى گونئى آزربايجان ،توركيه و قوزئى آزربايجانينان ايش بيرليك اِلردى و آزربايجان هر ساحادا چوخ قاباقا گئِدردى تاسفلر اؤلسون كى تهرانداكى شوونيسم شعوبيه دوشونجه لر قويمور …
پژوهشیار