امام جمعه تبریز:

مدیران باشگاه مس سونگون به ورزش همگانی توجه کنند

1402/08/08 - 10:16 - کد خبر: 102040 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از مسئولان باشگاه مس سونگون خواست تا در کنار پرداختن به ورزش قهرمانی به ورزش همگانی نیز توجه کنند زیرا که این موضوع موجب محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی می‌شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای باشگاه مس سونگون با وی، با بیان اینکه اتفاقات و اقدامات مثبتی در باشگاه مس سونگون ورزقان رخ داده است، گفت: ورزش برای پیشگیری از ناهنجاری ها و انواع بیماری‌ها بسیار مثبت است از این رو باید بیش از پیش به مقوله ورزش و همگانی کردن آن توجه شود.
وی توجه به اخلاق، روحیه پهلوانی و معنویت در ورزش را مهم توصیف کرد و افزود: هر ورزشکاری باید این ویژگی ها را در خود پرورش دهد و جزو اولویت هایش قرار دهد و قهرمانی را به پهلوانی تبدیل کند.
وی با بیان اینکه جوانمردی‌ها هیچ وقت فراموش نمی‌شود، گفت: امروز شاهد نامردی رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و علیه مردم این منطقه هستیم حمایت ورزشکاران و باشگاه‌ها از مردم مظلوم فلسطین بسیار مهم و اساسی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است که به اتفاقات مثبت در جامعه منجر می شود.
 

بومی‌سازی و جوان‌گرایی اولویت اول باشگاه مس سونگونمدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان نیز در این دیدار گفت: اجرای حکمرانی مطلوب ورزشی و بومی‌سازی و جوان‌گرایی اولویت اول این باشگاه است.

یاسر نجف‌زاده افزود: بیشتر اعضای باشگاه مس سونگون ورزقان از نخبه‌های ورزشی کشور هستند و تمامی تیم‌های باشگاه در لیگ‌ برتر و لیگ دسته یک فعالیت دارند و همین موضوع موجب شده است که باشگاه مس سونگون ورزقان به یک نام تجاری تمام عیار ورزشی در شمال غرب کشور تبدیل شود.
وی گفت: تیم فوتسال این باشگاه تاکنون پنج بار قهرمان لیگ برتر شده و قهرمانی و نائب قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد و امسال نیز به دنبال ششمین قهرمانی است.
وی با اشاره به اینکه در تیم‌های حرفه‌ای باشگاه بازیکنان جوان و بومی حضور دارند، افزود: کادر فنی تیم‌ها کامل بومی است و حدود ۸۰ درصد بازیکنان هم جوان و بومی هستند و همین عامل موجب شده است تا استعدادهای برتر ورزشی آذربایجان شرقی شناسایی و پرورش یابند.
نجف زاده اضافه کرد: به لحاظ سند آمایش سرزمینی، آذربایجان و شمال غرب کشور ظرفیت بسیار بالایی در ورزش دارد و باشگاه مس سونگون با آگاهی از این موضوع، کشف، شناسایی و پرورش این استعدادها را در برنامه قرار داده است.
در این دیدار، پیراهن مس سونگون به نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اهدا شد.
انتهای پیام/
مدیران باشگاه مس سونگون به ورزش همگانی توجه کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار