پس از دو روز پرشور/

ششمین جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم به کار خود پایان داد / اجرای تئاتر خیابانی در صد نقطه تبریز طی دو روز 

1402/08/08 - 09:58 - کد خبر: 102034 نسخه چاپی

نصر: دبیر جشنواره تئاتر تبریزیم گفت: برای اولین بار در صد نقطه تبریز شاهد هنرنمایی هنرمندان کشور طی دو روز گذشته بودیم، اغلب این تئاتر ها در مناطق محروم اجرا شد. 

به گزارش نصر، جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم طی روزهای جمعه و شنبه، پنجم و ششم آبان ماه، در سنگفرش مجموعه فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز و سطح شهر برگزار شده بود، به فرصتی برای همراهی شهروندان با تئاتر خیابانی تبدیل شد و توانست لحظاتی ماندگار را برای شهروندان رقم بزند.
این رویداد با حضور گروه هایی از 10 استان کشور و حضور هنرمندانی سرشناس از شهرهای مختلف که در حوزه تئاتر خیابانی موفق و موثرند، روزهایی پرخاطره را برای شهروندان فراهم کرد و آنها را به مشارکت برای حضور در این نمایش فراخواند.
دبیر ششمین جشنواره تئاتر تبریزیم در آیین اختتامیه این رویداد ضمن تقدیر از تمامی هنرمندان گفت: جشنواره ششم بعد از چندین سال برگزار شد، برای احیای این جشنواره خون دل ها خورده ایم، سعی می کنیم هفتمین جشنواره را بصورت بین المللی برگزار کنیم. 
"رامین راستی" گفت: 127 اثر از 17 استان و 35 شهر به این جشنواره ارسال شد که به این جشنواره زینت دادند. 
وی افزود: برای اولین بار در صد نقطه تبریز شاهد هنرنمایی هنرمندان کشور طی دو روز گذشته بودیم، اغلب این تئاتر ها در مناطق محروم اجرا شد. 
وی ادامه داد: 20 هزار نفر از شهروندان این اجرا ها را از نزدیک تماشا کردند.
دبیر ششمین جشنواره تبریزیم گفت: در بین کارگردانان شاهد بانوان کارگردان در حوزه دفاع مقدس بودیم و پایتخت تشیع جهان اسلام به خود بالید. 
وی با تاکید بر این که هنرمندان این جشنواره آگاهانه در این رویداد حضور یافتند، خاطرنشان کرد: هنرمندان لحظه به لحظه مظلومین فلسطین را هنرمندانه نشان داده و مظلومیت آنان را نشان دادند. 
انتهای پیام/
ششمین جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم به کار خود پایان داد / اجرای تئاتر خیابانی در صد نقطه تبریز طی دو روز  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار