با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال:

طراحی و ساخت ۳ مجسمه فاخر برنزی از مفاخر و مشاهیر آذربایجان

1402/08/08 - 08:08 - کد خبر: 102028 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از طراحی و ساخت سه مجسمه فاخر برنزی از مفاخر و مشاهیر آذربایجان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نصر، سیامک آسیایی صبح امروز همزمان با انعقاد  قرارداد طراحی و ساخت و نیز نصب مجسمه‌های فاخر برنزی در تبریز با اعلام این خبر، گفت: در راستای پاسداشت میراث، هویت فرهنگی و تاریخ گهربار آذربایجان و نیز ارج نهادن به مقام والای شخصیت‌ها و مفاخر برجسته و ماندگار این خطه قهرمان پرور، در فاز اول مجسمه‌های شهید باکری، ستارخان و جبار باغچه‌بان با جانمایی مناسب طراحی، تهیه و در فضای شهری نصب می‌شوند.
 وی ضمن اشاره به این امر که مجسمه‌های ساخته شده متناسب با شان و منزلت مفاخر و مشاهیر آذربایجان خواهد بود، تصریح کرد: مجسمه‌های ساخته شده با متریال ماندگار برنز بوده که در ارتفاع بالای ۶ متر و با پایه‌ای متناسب ساخته می‌شوند.
آسیایی همچنین با اشاره به اینکه در طراحی و ساخت مجسمه‌های مورد اشاره از با تجربه‌ترین هنرمندان صاحب سبک کشور استفاده می‌شود ابراز امیدواری کرد: در فازهای بعدی نیز المان‌ها و مجسمه‌های ارزشمند دیگری از مفاخر و مشاهیر دیگر آذربایجان تهیه و در سطح شهر نصب شوند.
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز مبالغ هزینه‌ای کل مجسمه‌های برنزی ساخته شده را  ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد که در طول یکسال آتی ساخته و نصب می‌شوند.
انتهای پیام/
طراحی و ساخت ۳ مجسمه فاخر برنزی از مفاخر و مشاهیر آذربایجان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار